4 milioane de pahare turnate prin suflare vor pleca de la Topoloveni, anual, pentru iubitorii de vin din toată lumea

Goldplast, compania italiană specializată în design, producţie şi distribuţie de accesorii pentru masă, de înaltă calitate, pentru industria hospitalității, investeşte la Topoloveni peste un milion de euro într-o linie de producţie pentru pahare turnate prin suflare, obţinute printr-o tehnologie inovatoare.

Linia de producție va fi funcţională din septembrie. Investiţia a presupus achiziţia unui utilaj nou pentru producția de pahare prin suflare, cu o capacitate, calitate şi eficiență crescută, precum şi construirea şi amenajarea unei secţii integral climatizate, de peste 100 de metri pătrați.

Pentru deservirea noii linii tehnologice vor fi angajaţi peste 20 de muncitori, iar zece tehnicieni şi un inginer vor fi specializaţi pentru mentenanţă şi procese tehnologice. Noua linie va produce atât modelele de pahare patentate, existente deja în oferta companiei, cât şi modele noi. „Unitatea de producție de la Topoloveni şi-a confirmat statutul de centru de excelenţă al companiei, astfel că decizia producerii şi aici a celor mai pretenţioase produse marca Goldplast este una firească. Se înscrie în strategia noastră pe termen lung, Route2022, cu care ne-am propus să dublăm cifra de afaceri, în următorii șase ani”, declară Domenico Zaccone, președinte și CEO, Goldplast Group.

Paharele de vin produse cu tehnologia prin suflare reprezintă bijuteria coroanei pentru Goldplast. Au fost proiectate utilizând polimeri de ultimă generaţie, prelucraţi cu ajutorul unei tehnologii asemănătoare cu cea tradiţională, folosită pentru obţinerea paharelor din sticlă. Au un design elegant, sunt perfect transparente, ca şi cele din sticlă, dar sunt incasabile, rezistente şi satisfac exigenţele celor mai experimentaţi somelieri.

Până la sfârşitul anului sunt preconizate să fie produse 500.000 de unităţi de pahare suflate. Principalii clienţi sunt producătorii de vin (Dom Perignon, Veuve Clicqout), restaurantele, hotelurile (lanţurile Hilton, NCH), firmele de catering şi organizatorii de evenimente, dar şi marii retaileri, precum Metro Cash&Carry. Produsele sunt comercializate în întreaga lume.

Goldplast şi-a dezvoltat de-a lungul anilor competenţe tehnice în domeniul injecției de material plastic, astfel încât nu numai utilizează, dar şi produce instrumentele și tehnologiile necesare. Fabrica de la Topoloveni dispune de un departament mecanic care proiectează, produce, întreţine şi repară instrumentele necesare producţiei. Unitatea produce și împachetează peste 3.000 de articole, în mai mult de 900 de milioane de unităţi pe an, pe care grupul le comercializează în 39 de ţări, la nivel global. Compania a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 33,6 milioane de euro, în creştere cu 7,7 la sută faţă de anul precedent.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter