8 cursuri pe care ar trebui să le faci înainte de a începe o carieră în comunicare

Copywriteri, content manageri, specialiști în marketing digital sau specialiști în PR sunt posturile pentru care tot mai mulți tineri doresc să aplice în agențiile de PR. Ce informații de bază trebuie să cunoască aceștia, pentru a putea să înceapă o carieră în PR sau marketing digital, este întrebarea la care agenția Creative Business Management (CBM) a răspuns înainte de a lansa calendarul cursurilor din acest an.

Pasionații de comunicare online pot găsi, la începutul acestui an, o serie de cursuri care îi vor ajuta să-și crească vizibilitatea online, cu ajutorul strategiei și a comunicării prin rețelele de socializare. Cursurile sunt programate în weekend, pentru a putea participa și persoanele care activează în domeniu, dar doresc să își perfecționeze abilitățile profesionale.

În 28-29 ianuarie este programată a 17-a ediție a cursului de Inițiere în copywriting, susținută de Cătălin Ionașcu, fondatorul celei mai mari comunități de copywriteri din România, Romaniancopywriter.ro.

În 4-5 februarie, pasionații de strategii de PR pot participa la un curs de branding emoțional, care prezintă modalitățile de comunicare emoțională cu publicurile diverse ale bradurilor. Cursul este interactiv și se bazează pe exemple de succes în campaniile derulate de agențiile din România, dar și cele din alte țări.

Pe 11-12 februarie, va avea loc cursul de Marketing Digital, susținut de expertul în conversie, Ionuț Condruz. Acesta este coordonatorul uneia dintre cele mai mari echipe de marketeri online din România și susține cursul de marketing digital la CBM de șase ani. Informațiile livrate în timpul cursului se axează pe modalitățile în care un site poate fi promovat pentru a fi indexat de Google și care sunt modalitățile de evaluare și conversie.

În 18-19 februarie, lectorul Bianca Preda susține cea de-a 44-a ediție a celui mai longeviv curs de event planning din România. De peste șase ani, Bianca predă tactici de organizare, bugetare și finanțare a evenimentelor celor peste 500 de absolvenți ai cursului de Planificarea și organizarea evenimentelor.

Pe 25-26 februarie, CBM susține o nouă sesiune de curs pentru cei care doresc să se specializeze exclusiv în metode de indexare în Google. Cursul de SEO este susținut de același trainer, Ionuţ Condruz, și se adresează celor care vor să afle cum se face un audit SEO al site-ului și cum pot crește vizibilitatea domeniului web.

În 3-4 martie, CBM organizează cursul de Social Media Optimization, susținut de trainerul Ovidiu Bălcăcian.  Cursul de SMO se adresează tuturor celor interesați de marketing-ul online și de folosirea rețelelor sociale pentru dezvoltarea business-ului online. Aceștia vor afla cum să interacționeze mai mult cu publicul țintă și să-și construiască o comunitate targetată în Social Media.

Luna martie este dedicată celor care vor să învețe strategii de relații publice. Pe 11-12 martie este programat cursul de Strategii practice de PR, predat de Bianca Preda, un lector cu peste zece ani de experiență în derularea campaniilor de relații publice. Cursul are o structură ușor de înțeles și se axează pe realizarea unor strategii de PR eficiente, care pot fi evaluate cu ușurință de clienți.

Pe 25-26 martie, cei care vor să își completeze informațiile despre PR se pot înscrie la un curs predat de același lector, dar axat pe derularea strategiilor în mediul online. Cursul de PR Digital urmărește cum poate fi integrat mesajul companiilor în rețelele sociale, fără a-și pierde înțelesul, astfel încât să creeze engagement în rândul publicurilor vizate de campaniile de PR.

CBM este o agenție de training specializată în servicii de formare dedicate industriei de marketing și comunicare, care livrează cursuri acreditate în domeniu, de peste șase ani. Este acreditată ca furnizor de formare profesională ANC pentru livrarea de programe de perfecţionare.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter