Agenția V8 Interactive are un nou director de creație

Din  iunie, Cosmin Baba se alătură agenției V8 Interactive, ca Director de Creație. Această schimbare vine odată cu repoziționarea companiei într-o agenție de tip product driven company, cu servicii integrate de advertising.

Cu peste zece ani experiență în grupuri precum BBDO, Leo Burnett, Geometry Global sau Publicis, și numeroase premii obținute la cele mai importante festivaluri de creativitate și eficiență, locale și internaționale, rolul lui Cosmin Baba va fi să dezvolte o cultură creativă cât mai curajoasă și inovatoare, la nivel intern și în relația cu clienții.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

De-a lungul timpului, Cosmin Baba a dezvoltat campanii integrate pentru clienți ca Nescafé, Toortitzi, Pepsi, Dacia Group Renault, OMV, UniCredit, Farmaciile Dona sau P&G. Multe dintre campanii au fost recunoscute la cele mai importante festivaluri de creativitate, precum Cannes Lions, Golden Drum, ADC, EFFIE sau Internetics, iar o parte dintre acestea au fost adoptate drept campanii regionale, pe piața est-europeană.

„Mă bucur să mă alătur unei agenții independente, dar cu dorință de proiecte vizibile și curaj creativ, cum este V8. Parteneriatul nostru nu este unul recent. Avem deja <în picioare> proiecte importante, pe care am colaborat cu succes, ca guest creative director, și care au condus către venirea mea ca Director de Creație full time în agenție. În același timp, mutarea mea aici vine într-un moment în care agenția urmează să-și definească poziția în piață ca una care oferă servicii integrate de advertising. Experiența mea din zona de ATL și Digital PR vor completa know-how-ul actual”, spune Cosmin Baba.

Cu această schimbare de management, V8 Interactive anticipează direcția în care vor merge agențiile de publicitate: de la service companies la product companies. Agenția și-a redefinit poziționarea și a trecut, de-a lungul timpului, de la agenție de digital la una full service și, ulterior, a devenit agenție interactivă de creație.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close