Allpacka, business-ul pornit cu 1.600 de euro, a trecut de primul milion

La aproape un an de la extinderea în România, platforma online de intermediere de servicii de curierat Allpacka.ro se relansează cu noi servicii și aplicații utile pentru clienți, după o investiție de 70.000 euro, și estimează o creștere cu 150 la sută a business-ului din România, până in 2017.

Portalul Allpacka a fost lansat în 2010, în Ungaria, de către antreprenorul englez Colin Snead, după o investiție de 1.600 de euro. Este un agregator de prețuri de la firmele de curierat, prin care magazinele online mici și mijlocii, dar și clienții persoane fizice, pot achiziționa servicii de curierat cu discount-uri, după compararea ofertelor. „România a fost a doua piață pe care am decis să ne dezvoltăm. Vedem un potențial mare de creștere, luând în considerare avansul spectaculos înregistrat de vânzările online în ultimii ani și mulțimea de companii care aleg acest canal să-și vândă produsele. Principala problemă cu care ne confruntăm este că românii sunt obișnuiți să plătească produsul în numerar la livrare, iar noi promovăm plățile cu cardul sau transfer bancar în avans. Pe măsură ce românii capătă încredere în serviciile noastre, business-ul Allpacka.ro crește și vedem asta deja, fiindcă România reprezintă peste zece la sută din cifra noastră de afaceri”, declară Colin Snead (foto).

Partenerii Allpacka sunt companii de curierat cunoscute, precum UPS, DPD, GLS, TCE și Gebrüder Weiss. De ofertele lor beneficiază circa 4.000 de clienți activi ai site-ului. „Este un fel de Booking.com al curieratului, pentru că funcționăm pe același principiu: folosim volumele, pentru a scădea prețurile la serviciile de curierat cu 50-70 la sută. Astfel, le oferim clienților cele mai bune prețuri pentru expediția coletelor și acces la firme de curierat pe care altfel nu și le-ar permite”, spune Colin Snead. Pe lângă o nouă imagine, noul website aduce comenzi mai facile și o interacțiune mai bună cu vizitatorul. În noua formulă, vizitatorul poate obține cotația de preț cu doar patru click-uri (comparativ cu șapte, pe vechiul site). Clientul primește cel mai mic preț de la compania de curierat, indiferent de combinația de servicii alese – de exemplu, dacă alege cel mai mic preț pentru o expediție, însă în urma adăugării de servicii suplimentare (asigurare, plată ramburs) prețul obținut de el este mai mare decât ce i-ar putea oferi un alt curier, website-ul îl anunță că poate să-și schimbe opțiunea.

Comenzile pot fi plasate mult mai rapid, panourile de comenzi au fost remodelate, astfel încât clienții să își poată accesa și comenzile vechi, iar din site au fost eliminate informațiile suplimentare din procesul de expediere și a apărut o pagină cu informații utile. „Utilizatorii pot atașa mai multe servicii, precum asigurare pentru coletele livrate sau plata ramburs, ceea ce duce la creșterea prețului. Aceste prețuri sunt diferite pentru fiecare curier în parte. Pe site-ul vechi, dacă alegeai curierul cu cel mai mic preț, pe măsură ce adăugai servicii opționale puteai să plătești la final un preț mai mare per total, comparativ cu ceea ce ar fi putut să îți ofere ceilalți curieri. Noua platformă notifică utilizatorul despre alte oferte mai bune”, spune Colin Snead. Allpacka.ro are în plan să investească suplimentar 30.000 de euro, în următoarele șase luni, în dezvoltarea website-ului.

DESPRE ALLPACKA.RO

Colin Snead a deschis firma în 2010, împreună cu doi asociați. În acest moment, Allpacka, cu activități în Ungaria, Slovacia, România și Cehia, a ajuns la o cifră de afaceri de peste un milion de euro, cu doar 20 de angajați. Anul trecut, compania a primit o infuzie de capital de 850.000 de euro – 70 la sută din instrumentul financiar al Uniunii Europene, JEREMIE, iar 30 la sută de la compania de venture capital Euroventure și de la alți doi investitori. În România, Allpacka.ro are o cifră de afaceri de 100.000 de euro, iar până în acest moment a investit peste 200.000 de euro și va investi, până la finalul anului 2017, încă 100.000 de euro.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter