Antreprenorul Mugur Frunzetti „iese” cu succes din business-ul Retargeting.biz

După aproape patru ani de parteneriat, Mugur Frunzetti, co-fondatorul Retargeting.biz, face exit din compania aflată în plină ascensiune la nivel internațional. Pentru antreprenorul român, Retargeting.biz reprezintă un nou exit de succes.

În 2014, Mugur Frunzetti a investit 500.000 euro în Retargeting.biz, start-up de tehnologie, fondat în 2013 de Rareș Bănescu. În 2017, Retargeting.biz a fost catalogat drept Best Marketing Automation Tool. „Retargeting are o creștere incredibilă, de peste 200 la sută, în fiecare an, atât ca număr de clienți, cât și ca vânzări, de când am venit în companie. S-ar spune că am o mână bună la startup-uri. Avem prima platformă din Europa ce livrează Programmatic în timp real, prin Google Ads și FB Ads, pe lângă push, onsite și email marketing automation. Am investit într-un startup care a crescut și a devenit o companie profitabilă. Acum este momentul să reiau ciclul, să investesc în noi companii, aflate la început. Din punctul meu de vedere, este un exit de succes – am realizat un profit de peste 100 la sută în urma acestei investiții”, spune Mugur Frunzetti.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Un antreprenor cu mai multe exit-uri la activ, Mugur Frunzetti se pregătește pentru noi provocări profesionale, cu precădere pe piața internațională. „Cred că asta îmi place să fac – să înțeleg noi domenii de activitate – și asta mă ajută să am o privire de ansamblu asupra unui business. Am investit în industria alimentară, în muzică, în retail, în asigurări, în ecommerce, în publishing. Retargeting este primul startup de tehnologie pură în care am investit până acum și experiența a fost incredibilă din punctul meu de vedere, ca antreprenor. Acum sunt și mai pregătit să mă orientez către tehnologie și către piața internațională”.

Mugur Frunzetti spune că primește zilnic, pe LinkedIn și Facebook, 2-3 solicitări din partea antreprenorilor, și că fiecare este analizată cu atenție. „Din păcate, multe dintre ele sunt doar <visez să…>. Lipsește orice roadmap sau ancorare în realitate. Aș spune că investesc în oameni cu potențial și ambiție, pentru că idei sunt nelimitate, resurse financiare găsim. Problema sunt oamenii care să fie pregătiți să ducă la bun sfârșit un proiect. Majoritatea tinerilor antreprenori cred că vor deveni <patroni> și vor munci alții pentru ei. Realitatea este însă că ei vor munci câte 12-14-16 ore pe zi, șapte zile pe săptămână, mulți ani de acum înainte, dacă vor să reușească. Ca domenii, sunt interesat de tehnologie, ecommerce și zona financiară. Și mă focusez 99 la sută pe piața externă, România este încă o piață prea mică și care merge, din păcate, într-o direcție greșită (ca economie și ca societate)”, spune Mugur Frunzetti.

Anul acesta, Retargeting.biz a surprins în domeniul online prin lansarea unor elemente noi pe piața de eCommerce din EE (Eastern Europe), precum integrarea atât cu Google, cât și cu Facebook, prin API (Application Programing Interface), și a devenit prima companie adresată eCommerce-ului din regiunea Europa de Est, care oferă integrare prin API cu ambele platforme.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close