Aproape 200 de participanți la Digital Days, eveniment susținut de Valoria

A doua ediție a conferinței Digital Days, singurul eveniment de digital marketing din Oradea și din vestul Transilvaniei, s-a bucurat de participarea a circa 200 de specialiști de marketing și oameni de afaceri, în cele două zile ale evenimentului din 23 și 24 martie.

Conferințele Digital Days sunt organizate de agenția de digital marketing Brandup Media, din Oradea, în parteneriat cu Valoria Business Solutions, companie de training, consultanță și executive coaching, și au ca scop educarea antreprenorilor, managerilor și tuturor celor interesați de promovarea online.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Chiar din prima zi a conferinței, participanți din Oradea, Arad, Cluj-Napoca, Satu Mare și alte orașe au venit în număr mare să afle care sunt cele mai noi tendințe din marketingul digital, de la speakeri cunoscuți pe plan local și național.

Vorbitorii au abordat teme diferite, dar complementare, despre cum să faci o promovare „ca la carte” pentru orice tip de business, în mediul online, care sunt aspectele la care trebuie să fii cel mai atent în marketingul digital, în ce mod este bine să colaborezi cu o agenție de digital marketing, atunci când nu ai resursele necesare pentru a obține rezultate în mod eficient și scalabil în firmă.

  • David Achim, CEO Brandup Media, a trecut în revistă cele mai importante modificări și noutăți aduse de jucătorii mari din domeniul digital (Facebook, Instagram, Whatsapp), la acest început de an.
  • Elena Badea, CEO Valoria, a pus accent în prezentarea sa pe partea de content marketing și cum poți să câștigi încrederea potențialilor clienți prin articole bine scrise, cu exemple concrete, studii de caz sau studii de piață.
  • Tudor Galoș, CEO Tudor Galoș Consulting, a vorbit despre modul în care regulamentul GDPR va afecta inițiativele de marketing, după 25 mai.
  • Flavius Sarăcuț, Co-Founder Mobiversal, a arătat care au fost tacticile de in app marketing ce au condus la consolidarea succesului aplicației Appointfix.
  • Un alt vorbitor, Cristian Panea, CEO Kreative 88 Studio, a avut un discurs despre parcursul său antreprenorial în marketingul digital și nu numai.

Evenimentul a fost susținut de parteneri precum BCR, New Home Concept, Grup West Premium, Inred, MyDeck, Meatic, CodingBees, Tudor Galoș Consulting, Vision Artist Studio, Kreative Studio 88 și Oradea Tech Hub.

Evenimentele Digital Days au reușit, într-o perioadă scurtă de timp, să creeze o comunitate dornică să afle lucruri noi, utile, și mai ales să aibă posibilitatea să afle, direct de la specialiști cu experiență, informații care le pot influența pozitiv afacerea.

După primele două ediții, care au avut loc la Oradea, Digital Days va avea loc și în alte orașe, începând chiar din toamna acestui an. Până atunci, organizatorii vor susține mai multe webinarii și workshop-uri cu informații de calitate, pentru a crește comunitatea celor care urmaresc website-ul Digital Days și pagina de Facebook Digital Days Romania.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close