Ascendis se extinde în Serbia, după un an cu afaceri-record

Aproape 36.000 de angajați din companiile din România au participat, anul trecut, la programele de training sau teambuilding organizate de grupul Ascendis. Diviziile de training, consultanță și teambuilding au generat cele mai mari creșteri ale vânzărilor în 2017 față de 2016.

Ascendis, liderul pieței de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale din România, a încheiat anul în care a împlinit două decenii de la înființare cu o cifră de afaceri cumulată de 7,26 milioane de euro. „Creșterea este peste așteptări. Suntem bucuroși că am depășit cel mai optimist scenariu pentru 2017. Ne bugetasem o creștere de maximum zece la sută, pentru că veneam după un 2016 foarte bun. Motivul principal ce stă la baza acestei reușite este diversificarea portofoliului de produse și servicii: am investit în programe de training noi, am intrat pe piața conferințelor corporate, am mărit echipa de consultanți”, declară Andrei Goșu (foto), directorul general al Ascendis.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

În 2017, vânzările de programe de training și teambuilding pentru angajații din corporații au crescut cu 16 la sută față de 2016. Aceste divizii au generat circa 70 la sută din business-ul total al grupului Ascendis, cu 5,16 milioane de euro. Vânzările de cursuri de limbi străine au crescut cu 13 la sută, până la 1,1 milioane de euro, iar cele de programe de well-being cu șapte la sută (300.000 de euro). În plus față de 2016, s-au adăugat, din octombrie, și serviciile de digital marketing ale Ideologiq, care a realizat în 2017 o cifră de afaceri de 700.000 de euro.

Companiile care au apelat la serviciile consultanților Ascendis au investit în programe ce au abordat subiecte precum: managementul performanței, comunicare și feedback, îmbunătățirea muncii în echipă, negociere, managementul conflictelor sau creativitate și inovație. „În 2017, am lucrat cu peste 500 de clienți, iar training am făcut cu peste 16.600 de persoane. Lor li se adaugă 19.800 de participanți la cele 355 de evenimente corporate, organizate de consultanții Ascendis”, spune Andrei Goșu.

În prezent, echipa Ascendis este formată din 100 de persoane, dintre care 70 sunt consultanți, iar restul fac parte din echipa de suport sau au competențe specifice pentru teambuilding și conferințe. Anul trecut, echipa s-a mărit cu 20 de persoane. Pentru 2018, compania își propune o creștere de zece la sută. În plus față de anul trecut, va investi mult în microlearning și coaching, și va intra în forță în spațiul ex-iugoslav. Ascendis Adria se va lansa în iunie, cu o echipă de cinci consultanți, și va acoperi Serbia, Croația și Slovenia.

În ultimii ani, Ascendis a încheiat o serie de parteneriate strategice pentru diversificarea portofoliului de servicii și produse. Cel mai recent este Ascendis Surveys powered by Ipsos Interactive Services, o divizie înființată în 2018, care va realiza studii de piață pe zona de HR. În 2017, Ascendis a lansat, împreună cu Co-factor, platforma de microlearning digital Code of talent, și a adus în România două instrumente noi: BlueEQ (instrument de măsurare a inteligenței emoționale) și HappyOrNot (instrument pentru evaluarea satisfacției angajaților și clienților). Printre cele mai importante decizii strategice din ultimii ani s-au mai aflat achiziția, în toamna anului trecut, a 33 la sută din acțiunile agenției de marketing digital Ideologiq, cumpărarea a 50 la sută din acțiunile furnizorului de limbi străine Eucom, în 2013, sau achiziția, din 2012, a 50 la sută din acțiunile furnizorului de servicii de wellbeing SmartExperience.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close