Blue Point angajează 50 de oameni în primul call center din provincie

Una dintre cele mai importante companii româneşti care oferă servicii call center deschide primul său centru operativ din afara Bucureștiului, la Slobozia.

Până la finalul anului, call center-ul Blue Point din Slobozia va avea 50 de angajaţi, care vor oferi servicii de telesales, suport clienți, infoline și suport tehnic, pentru companii din industriile de telecomunicaţii, asigurări şi FMCG. În acest moment, pe site-urile de recrutare apar în jur de 20 de posturi disponibile, în birourile din București și Slobozia – pentru operator call center și consultant de vânzări prin telefon. Noul call center este amplasat în centrul oraşului Slobozia, are o suprafaţă de 300 de metri pătraţi, cu posibilitate de extindere, și poate acomoda până la 100 de persoane. Investiţia în sediul din Slobozia este susținută din profitul companiei și din fondurile proprii ale asociaţilor, şi va fi recuperată în următorii doi ani.

Extinderea în afara Capitalei face parte din strategia de dezvoltare teritorială a companiei şi vine pe fondul diversificării serviciilor oferite, a creşterii numărului de clienţi şi a solicitărilor acestora. „Numărul tot mai mare de solicitări de servicii call center, venite din industrii precum auto, telecom, FMCG, din domeniul financiar-bancar şi medical, ne-a determinat să creştem echipa Blue Point din Bucureşti cu aproape 100 de angajaţi, anul trecut. Deschiderea noului centru din Slobozia este un prim pas firesc în strategia noastră de dezvoltare la nivel naţional”, explică Violeta Roşu (foto), managing partner Blue Point.

Pentru extinderea în Slobozia, conducerea Blue Point a avut în vedere proximitatea faţă de Bucureşti şi numărul mare de tineri bine pregătiţi, care îşi doresc un loc de muncă stabil. Compania a fost înființată în 2006 şi oferă soluţii de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie) şi inbound (suport clienţi, infoline şi helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound). Printre clienţii Blue Point se numără Reader’s Digest, Ţiriac Auto, Xerox, Synevo, Hochland, Volvo, Wolters Kluwer, Tnuva, DHL Express și Heineken.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter