BMan.ro: Magazinul care „îmbracă” bărbații din România a făcut primul milion de euro, la doi ani de la lansare

Singurul magazin online de modă masculină care oferă produse vestimentare pe măsura bărbaților din România a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de un milion de euro, cu 110 la sută mai mult față de anul anterior.

Creșterea business-ului BMan s-a datorat investițiilor în noile categorii de produse, în dezvoltarea serviciului de customer care, dar și în campaniile punctuale de marketing. „În 2017, am avut o retenție foarte bună. Ne-am fidelizat clienții prin campanii speciale, am avut sesiuni multiple de discount-uri și ne-am diversificat gama de produse, prin lansarea colecțiilor de toamnă-iarnă și primăvară-vară. Principalul nostru atu este, cu siguranță, atenția pe care o oferim clientului. Ne dorim să avem mereu clienți mulțumiți, care pot avea încredere că produsele comandate de pe BMan.ro sunt conforme cu realitatea și, mai mult decât atât, că sunt făcute pe măsurile fiecărui client în parte. Din acest motiv, doar nouă la sută dintre clienții noștri returnează produsele comandate”, declară Vlad Tofan, CEO BMan.ro.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Magazinul online românesc de modă masculină a înregistrat cele mai mari vânzări în perioadele aprilie-mai și noiembrie-decembrie. În total, BMan.ro a ajuns, la finalul anului 2017, la 47.000 de produse. Cămășile reprezintă 22 la sută din totalul vânzărilor, sacourile 18 la sută, iar pantofii 15 la sută. „Produsele noastre au un design unic și le oferim cumpărătorilor de fashion masculin cel mai bun raport calitate-preț. Ne inspirăm din colecțiile marilor case de modă europene și aducem publicului din România un vibe colorat cu fiecare ținută pe care o propunem bărbaților. Acest lucru ne-a propulsat în topul preferințelor românilor în materie de fashion masculin”, adaugă Vlad Tofan.

Pentru 2018, reprezentanții BMan preconizează o creștere a cifrei de afaceri cu minimum 20 la sută, iar în planurile de business se numără deschiderea unui showroom BMan în București, crearea unui croitor virtual pentru clienții din România și diversificarea categoriilor de produse, în funcție de stilul vestimentar al bărbaților: casual, smart-casual, business, elegant și urban.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close