Brikston: Un deceniu de existență și funcționare la capacitate maximă

La zece ani de la lansarea mărcii Brikston, producătorul de materiale pentru zidărie şi finisaje Brikston Construction Solution estimează că va atinge pragul de 20 de milioane de euro, ca cifră de afaceri, în 2018.

În ultimii zece ani, secțiile companiei au funcționat la capacitate maximă, iar producția de cărămidă a fost dublată. Compania și-a propus să crească și valoarea exporturilor către Republica Moldova și Ucraina, până la două milioane de euro. Brikston este marca de cărămizi şi blocuri ceramice produse de Brikston Construction Solution – unul dintre liderii pieţei româneşti de materiale pentru zidărie şi finisaje, cu o experienţă de 50 de ani şi peste 200 de angajaţi – și reprezintă peste 90 la sută din cifra de afaceri a companiei.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Compania a împlinit o jumătate de secol de activitate pe piața locală a materialelor de zidărie și finisaje, dintre care ultimii zece ani sub brandul Brikston. În 2007, pachetul majoritar de acţiuni Ceramica SA a fost preluat de un fond privat de investiţii, moment în care au fost efectuate schimbări majore în companie. Prin investițiile în liniile de producție, branding și cercetare-dezvoltare, Brikston a ajuns la un volum anual al vânzărilor de circa 350.000 mc de cărămidă și blocuri ceramice, mai mult decât dublu față de 2007.

Datorită faptului că 85 la sută din vânzările Brikston sunt adresate segmentului rezidenţial, care a înregistrat creşteri constant în ultimii ani, afacerile companiei s-au situat pe un trend ascendant. La aceste rezultate a constribuit inclusiv extinderea reţelei de distribuţie. Brandul Brikston este prezent în peste 250 de puncte de vânzare a distribuitorilor şi în lanţurile de tip DIY, precum Dedeman, Leroy Merlin, BricoDepot, Hornbach, şi în magazinul online al companiei.

„Suntem în plin sezon de construcții. Piaţa rezidenţială se dezvoltă rapid, în toate zonele ţării, cu precădere în polii economici Bucureşti, Cluj, Timişoara, Brașov şi Iaşi, și estimăm o creștere a pieței între 5-10 la sută, până la finele anului. Avantajați de poziționarea geografică, deservim cu uşurinţă Republica Moldova şi Ucraina, unde ne-am propus să creştem volumul exporturilor până la zece la sută din cifra de afaceri, în acest an”, afirmă Iulian Mangalagiu, CEO Brikston Construction Solution.

În 2018, Brikston s-a concentrat pe îmbunătăţirea eficienţei şi productivităţii în diverse sectoare de activitate. A derulat investiţii de peste un milion de euro în achiziţii de utilaje, optimizarea portofoliului de produse şi activitatea de cercetare-dezvoltare. Managementul Brikston își propune să creeze noi soluţii cu aplicabilitate în construcţia de case eficiente energetic, o tendinţă europeană ce începe să devină evidentă şi în România.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close