BusinessMark aniversează 5 ani de la organizarea primului eveniment B2B

Una dintre principalele companii de organizare evenimente B2B din România sărbătorește cinci ani de activitate atât prin îmbunătățirea calității serviciilor și diversificarea portofoliului de clienți, cât și prin relansarea site-ului business-mark.ro.

De la perioada depășirii de Start-Up, la consolidarea pe piață și extinderea la nivel național

BusinessMark este o companie înființată în 2013, la inițiativa celor trei parteneri de business, care și-au propus să contribuie la dezvoltarea mediului de afaceri din România, prin oferirea unui spațiu profesionist de discuții și networking. Până acum, BusinessMark a organizat peste 170 de evenimente, cu focus pe diferite industrii și arii profesionale, ce au reunit circa 1.600 de speakeri, români și străini, și 12.000 de participanți, în orașe precum București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Brașov și Iași.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Principala activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”. Prin combinarea celor mai bune metode de comunicare și de business matchmaking, compania le propune clienților instrumente eficiente de dezvoltare și acces la un mediu propice pentru crearea parteneriatelor strategice și conectarea cu profesioniștii din țară și străinătate. Compania le oferă partenerilor săi și servicii de Event Management și B2B Public Relations.

Provocări și reușite – Ce reprezintă cinci ani de BusinessMark pentru fondatori

„Când am pornit BusinessMark, în 2013, am avut ambiția de a aduce în prim-plan o definiție mai rar întâlnită a evenimentelor business. O definiție bazată pe ideea valorii intrinseci a unui eveniment bine conceput și organizat. Evenimentele B2B, în sine, sunt instrumente importante pentru mediul de afaceri, pentru progresul sectoarelor de business și chiar pentru dezvoltarea profesională a specialiștilor din cadrul companiilor. Am pornit cu dorința de a schimba o perspectivă demodată, pe care o identificasem pe piață – aceea a evenimentelor ca simple piese de completare a media plan-urilor. Credem cu tărie în importanța întâlnirilor de business precum cele pe care le organizăm și în puterea profesioniștilor de a colabora pentru a realiza experiențe valoroase. Consider că acesta a fost punctul zero pentru noi – acela în care am decis să facem dreptate evenimentelor B2B și să le acordăm importanța pe care o merită, ghidându-ne întotdeauna după principii precum utilitate, echilibru, transparență”, declară Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

„Cred că piața românească de evenimente B2B este una relativ matură, în sensul în care mediul de business din România are așteptări ridicate la nivel de content, speakeri, organizare și o experiență bună de participare la conferințe. Mă aștept la o stabilizare la nivelul Bucureștiului, unde cred că piața permite câteva evenimente anuale cu focus pe majoritatea industriilor. La nivelul României, sunt încrezător într-un trend crescător și o diversificare a evenimentelor la nivel regional. În cadrul BusinessMark  am inclus în strategie, încă din 2016, dezvoltarea de proiecte în marile orașe. Din punct de vedere al industriilor și ariilor profesionale targetate, cred că evenimentele ce acoperă schimbările fiscale, legislative, noile directive europene vor crește. Piața este caracterizată de multe schimbări, atât în România, cât și la nivelul comunității europene”, spune Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

„Odată cu dezvoltarea companiei, am reușit să progresăm și din punct de vedere financiar. BusinessMark a înregistrat creșteri ale cifrei de afaceri, de la an la an. Această creștere a venit pe fondul dezvoltării continue a echipei și al numărului mare de proiecte proprii dezvoltate, al conturării liniilor de Event Management și B2B Public Relations. La nivelul profitului, creșterea a fost constantă, dar strategia noastră a fost de reinvestire, pentru a dezvolta business-ul și a ne păstra competitivi. Pentru o companie mică, sunt de părere că nu doar obținerea profitului este o provocare, ci și modul în care acesta este gestionat. Încercăm să identificăm zonele ce pot genera creștere și să direcționăm resursele către acestea. Nu în ultimul rând, cel mai important lucru pentru a avea succes este să-ți placă ce faci, să fii dispus să muncești din greu și să ai inițiativă”, completează Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark.

Responsabilitate socială – puterea de a face o lume mai bună

BusinessMark investește în inițiative de responsabilitate socială, pentru a face din România un loc mai bun pentru generațiile viitoare. Compania a investit în diverse inițiative de educație, mediu și sport. La baza acestor acțiuni se află o preocupare constantă de a contribui la dezvoltarea armonioasă a societății, prin susținerea dezvoltării personale și profesionale a tinerilor defavorizați, implicarea în activități ce au rolul de a proteja mediul înconjurător și acordarea sprijinului necesar pentru promovarea performanțelor în rândul sportivilor români, afirmă reprezentanții BusinessMark.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter