Calitatea, prioritatea Renault România

Când vrei să cumperi o mașină, calitatea este un factor important în evaluarea produsului și în decizia de cumpărare. Orice client dorește un produs cât mai bun, cât mai dotat, dar și un preţ rezonabil. Toate aceste caracteristici definesc satisfacţia clienţilor, care este o preocupare constantă pentru Renault România.

Dana Oprișan

Director Resurse Umane @ Renault România

Atunci când vorbim despre calitate, ne gândim automat la calitatea percepută a produselor noastre, la felul în care arată și la modul cum se comportă mașina. Însă calitatea înseamnă mai mult decât atât. Ea se construiește, zi de zi, prin toate procesele ce contribuie la realizarea produselor finale. Calitatea mașinilor noastre este oglinda tuturor angajaţilor Renault România, oricare ar fi meseria din care fac parte: design, inginerie, fabricaţie, vânzare și post-vânzare, logistică, cumpărări sau meserii suport. Responsabilitatea este cuvântul de ordine, iar interesul fiecăruia faţă de calitate este secretul rezultatelor excepţionale.

Este important să ai omul potrivit la locul potrivit, iar echipa de Resurse Umane se asigură de acest lucru, prin politicile de recrutare și mobilitate internă. Gestiunea carierelor are rolul de a asigura viitorul companiei prin identificarea continuă a talentelor, a acelor oameni cu potenţial ridicat de acumulare de competenţe și prin stabilirea unor parcursuri profesionale care să dezvolte aceste competenţe, ţinând cont, în același timp, și de aspiraţiile profesionale și personale ale oamenilor. Prin diversitatea activităţilor sale, Renault România oferă șansa unei evoluţii de carieră pe care un angajat este puţin probabil să o poată regăsi într-o altă companie din România.

Bineînţeles, formarea este una din principalele modalităţi de dezvoltare continuă a angajaţilor, prin acumularea de noi competenţe și prin perfecţionarea celor deja existente. Anual, fiecare angajat beneficiază de formări ce contribuie la creșterea calităţii activităţilor zilnice, iar angajaţii sunt evaluaţi de managerii direcţi, în funcţie de activitatea prestată și de rezultatele obţinute. Această evaluare stă la baza unei recompensări echitabile a eforturilor depuse, precum și a contribuţiei avute la bunul mers al companiei. Odată cu evaluarea, sunt stabilite și obiectivele individuale pentru anul ce urmează. Acestea sunt în acord cu priorităţile Grupului Renault. Indiferent de specificul job-ului, obiectivele definite sunt măsurabile și axate pe trei indicatori: Calitate, Costuri și Termene.

Diversitatea activităţilor companiei se reflectă și în diversitatea angajaţilor. Cunoașterea și gestionarea diferenţelor ne permite să oferim șanse egale, în parcursul profesional, tuturor salariaţilor, să-i valorizăm indiferent de sex, vârstă, rasă, etnie, religie, naţionalitate etc. Managerii acţionează ca un motor al progresului, alături de colegii din Direcţia de Resurse Umane. Împreună, suntem responsabili de calitatea și performanţa managementului. Pentru a fi cât mai aproape de manageri, dar și de angajaţi, echipa de Resurse Umane s-a organizat în servicii de proximitate, care cunosc activitatea din perimetrul pe care îl gestionează și răspund nevoilor specifice.

Cred cu tărie că fiecare membru al echipei Renault România, prin atitudinea sa responsabilă și prin dorinţa de a-și face munca așa cum trebuie, contribuie la creșterea constantă a calităţii produselor pe care le fabricăm. Suntem mândri de munca noastră, reflectată în mașinile pe care le facem, precum și în aprecierile primite de la clienţi, iar grija pentru livrarea unor produse de calitate rămâne o preocupare constantă.

DESPRE DANA OPRIȘAN

Este absolventă a Facultăţii Automatică şi Calculatoare. A fost director resurse umane la Rolem Codlea (parte a Dräxlmaier), Sanex Cluj, Scop Computers, şi manager de resurse umane la Mobilrom (Orange România) şi Abela Rocas. În 2006, a devenit director resurse umane la Renault Technologie Roumanie, activitate pe care a coordonat-o până în 2011. Între 2011 și 2012, a trăit în Franţa, unde a coordonat un proiect de eficientizare a proceselor de resurse umane, la nivel mondial.  Din 2012, a revenit în ţară, ca director executiv adjunct resurse umane al Renault România. Din iulie 2013, este director executiv resurse umane Renault România.

articol publicat în sb.business – ediţia de primăvară 2014

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter