Career Shadowing by cv30 construiește punți între studenți și angajatori

Prin intermediul Career Shadowing, studenții merg în companii, timp de o zi, și explorează viața la birou și mediul de lucru. Ei au oportunitatea de a petrece timp alături de profesioniști din domeniul lor de interes și posibilitatea de a fi recrutați apoi.

Career Shadowing este o campanie de employer branding integrată, care scoate în evidență imaginea de angajator, atât în mediul offline, prin prezența tinerilor direct în sediul companiei, cât și online, prin conținut video și foto ce reprezintă angajatorul și îi spune povestea.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Conceptul acestei campanii de employer branding a plecat de la misiunea cv30, aceea de a conecta studenții și companiile, care până acum s-a tradus prin intermediul cv30.co, unde angajatorii sunt prezentați interactiv, prin intermediul pozelor din birouri, cu echipa, și interviurilor video cu reprezentanții companiei, și generează astfel credibilitate și autenticitate în rândul candidaților.

Cum funcționează Career Shadowing

  • Echipa cv30 selectează studenți care corespund profilului de interes, pentru a petrece o zi alături de echipa angajatorului și a fi expuși la mediul de lucru în care ar putea să-și desfășoare activitatea;
  • Întregul eveniment este documentat în format foto-video;
  • Participanții petrec timp alături de reprezentanții companiei și sunt implicați în activitățile de zi cu zi;
  • Echipa de digital a cv30 promovează această experiență împreună cu studenții participanți, online, pe Social Media (Facebook, Instagram), bloguri, direct emailing, astfel încât imaginea de angajator să fie promovată către tinerii cu profilul căutat;
  • Echipa de content a cv30 scoate în evidență așteptările participanților, deopotrivă studenți sau reprezentanți ai companiei, prin video-uri „before & after”, și compară percepțiile pe care le au înaintea evenimentului și concluziile.

„Beneficiile companiilor participante sunt multiple: reprezentanții angajatorului influențează percepțiile studenților cu privire fie la mediul de lucru din cadrul companiei, fie la domeniul de interes; stau de vorbă cu studenții și sunt astfel în contact cu generația Millennials; atât studenții participanți, cât și noi, cv30, promovăm experiența lor din cadrul companiei timp de trei luni, în mediul digital”, explică Lavinia Vladu, Co-Founder la cv30.

Prima ediție Career Shadowing a avut loc la sediul Valoris Center, companie ce activează de peste zece ani pe piața serviciilor de BPO. Proiectul a venit în sprijinul inițiativelor echipei de a cunoaște oameni îndrăzneți și curioși, care vor să afle mai multe despre cum este să lucrezi într-un call center și despre atmosfera din birourile unei companii de BPO. Întreaga experiență este documentată aici.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close