Carrefour România depășește 15.000 de angajați în 2016 și lansează o nouă platformă de recrutare online

Finalizarea achiziţiei Billa, deschiderea de noi hypermarketuri și tehnicile inovative de recrutare fac ca, în 2016, Carrefour România să depășească 15.000 de angajați.

Începutul verii a însemnat pentru Carrefour România tranzacționarea Billa, iar finalul verii a venit cu deschiderea noilor magazine. „Ne-am pregătit mult timp și cu mari emoții pentru a-i întâmpina pe noii colegi din Billa. Ne-am dorit ca noi, cei care suntem în Carrefour, să îi primim cu inima deschisă pe noii noștri colegi și să ne purtăm cu ei exact cum ne-ar fi plăcut nouă să fim întâmpinați. Odată cu venirea lor, ne-am mărit familia și am depășit pragul de 14.700 de colegi”, spune Ana Krasovschi, Director Resurse Umane Carrefour.

Conducerea companiei estimează că, până la sfârșitul anului, pragul de 15.000 de angajați va fi depășit datorită campaniilor de recrutare desfășurate în contextul deschiderii de noi și noi magazine: peste zece supermarketuri în 2016, a hipermarketului Carrefour Park Lake – București, deschis la 1 septembrie, și a viitoarelor deschideri, Carrefour Veranda – București și Carrefour Piatra Neamț. „Strategia de extindere a rețelei Carrefour ne ajută să fim printre cei mai dinamici angajatori din Romania, prin crearea continuă a noi locuri de muncă. În același timp, ne păstrăm misiunea asumată încă de la început. Aceea de a fi un angajator stabil și sigur. Ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri, astfel că lucrăm constant la extinderea rețelei de hypermaketuri, dar și a formatelor mai mici – supermarketuri și magazine de proximitate”, declară Tareck Ouaibi, Director Exploatare Supermarket și Proximitate. În 2015, Carrefour a deschis două noi hypermarketuri, Carrefour Mega Mall – București și Carrefour Timișoara, nouă supermarketuri în București și trei în țară, care au adus peste 1.000 de noi locuri de muncă.

Online-ul, un instrument eficient și rapid

Site-ul www.carrefour.ro  are o nouă secţiune de recrutare online. Platforma este structurată astfel încât să ușureze cât mai mult procesul de aplicare. Actualizarea posturilor disponibile este realizată când acestea apar, astfel încât să fie prezentate numai ofertele de angajare disponibile. În secțiunea Cariere, utilizatorul poate afla ușor informații despre cele mai noi oferte de muncă, descrierea meseriilor, activitățile fun în care se implică cei care au, deja, un job în cadrul Carrefour, și poate folosi motorul de căutare care afișează toate joburile disponibile, în funcție de oraș și magazinul ales. „Pentru a candida, utilizatorul dă numai trei clickuri și are de completat cinci câmpuri. Vrem să abordăm recrutarea într-o manieră cât mai simplă. Să-i fie drag oricui să aplice, știind că durează puțin și că are toate șansele să fie chemat rapid la interviu”, afirmă Cosmina Nicolau, Manager Recrutare și Employer Branding.

În plus, a fost creată o linie specială pentru programarea la interviu (0800 0800 04). Serviciul este gratuit, oferă potențialilor angajați posibilitatea de a se programa pe loc pentru un interviu și de a solicita informații cu privire la magazinele care își măresc echipele. „Este important pentru candidat să înțeleagă cât mai repede ce avantaje și beneficii poate avea la Carrefour și acest lucru se poate întâmpla numai dacă angajatul ajunge cât mai repede la interviu”, precizează Cosmina Nicolau.

Call-center pentru recrutare

În contextul măririi semnificative a echipelor, atât în hipermarketuri, cât și pentru formatele mai mici ale Carrefour (Carrefour Market, Carrefour Express), angajatorul și-a propus, pentru anul acesta, o diversificare a metodelor de recrutare și utilizarea de instrumente cât mai inovative în recrutare. „Ne dorim să simplificăm cât mai mult procesul de angajare. Apelul la 0800 0800 04 a devenit disponibil din luna august, pentru hipermarketuri, și a generat o creștere a programărilor pentru interviu”, dezvăluie Luminița Iacob, Director Operațional Hipermarket.

Recomandarea, un instrument de succes

Indiferent de cumulul de tehnici noi de recrutare, recomandarea personală rămâne un instrument pentru angajări de succes și funcționează în ambele direcții. Angajații pot să propună noi colegi din rândul prietenilor sau familiei, iar compania încurajează aceste inițiative prin recompense financiare. „Angajatul câștigă și un nou coleg și un bonus, iar candidatul știe unde vine, a aflat deja de la prietenul / vecinul / ruda care îl recomandă. Angajații noștri sunt cei mai buni recrutori și ambasadori”, declară Cătălin Samara, Director Operațional Hipermarket. Așadar, angajatul care face recomandarea are, practic, dublu beneficiu. Carrefour estimează pentru 2017 un trend ascendent în ceea ce privește expansiunea și, implicit, numărul de noi locuri de muncă.

DESPRE CARREFOUR

Aflat de 15 ani pe piața locală, Carrefour este unul dintre cei mai dinamici angajatori din România. Echipa Carrefour este în plină creștere și numără, în acest moment, aproape 15.000 de membri. Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. În fiecare zi, primește în magazinele sale peste zece milioane de clienți din lumea întreagă. În România, Grupul Carrefour numără 281 magazine, dintre care 30 hipermarketuri Carrefour, 111 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, zece magazine de proximitate Contact, un magazin online și 86 de magazine Billa.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter