Cel mai mare angajator privat din România a făcut afaceri de 10 miliarde de lei, anul trecut

Kaufland a devenit cea de-a treia cea mai puternică companie din economia României, cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde de lei, și rămâne liderul pieței locale de retail.

Peste 15.000 de români lucrau la Kaufland, în medie, anul trecut (plus șapte la sută față de 2016). Compania a fost cel mai mare angajator privat din țară și a primit certificatul de Top Employer, acordat de institutul internațional cu același nume. Salariul minim al lucrătorilor comerciali din companie a crescut la 2.800 de lei brut, cu tichete de masă – cu peste 60 la sută mai mult decât salariul minim în România. Kaufland a acordat beneficii precum asigurare de sănătate și zile de concediu de odihnă în plus.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

În 2017, Kaufland s-a numărat printre cei mai importanți contribuabili la bugetul de stat, după ce a plătit peste 680 milioane de lei. Compania are o rețea de 119 hipermarketuri și a încheiat anul 2017 cu 117 magazine.

Anul trecut, Kaufland România a investit peste 700 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine și a sprijinit comunitatea locală cu peste 26 de milioane de lei. Investiția a însemnat proiecte de reponsabilitate socială de care au beneficiat circa 600.000 de români, din domenii esențiale pentru dezvoltarea comunității, precum cauze sociale, sănătate, educație, sport, protecția mediului și de facilitare a accesului la cultură.

Anul trecut, compania a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, pe acoperișurile sau în exteriorul magazinelor sale și în școli (Grădinescu), și a inaugurat Raftul Românesc, primul program național pentru mai multă carne de porc românească la raft. Tot în 2017, și-a reinventat identitatea vizuală și a introdus concepte noi de galerii comerciale, precum Open Mall, Food Court sau magazine cu pereți din sticlă.

Pentru 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiții în expansiune și modernizare, la peste 200 de milioane de euro, și pregătește deschiderea a zece noi magazine, inclusiv în orașe de dimensiuni mici.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close