CEPROCS: Experții în achiziții

În întreprinderile mari, procesele de achiziție sunt, în general, elaborate și complexe. Depozitarea, ca factor de intensificare a costurilor, și perioadele lungi de prelucrare, reprezintă o povară inutilă pentru companii. Structurile interne ale costurilor pot fi și trebuie optimizate. Aici intervine CEPROCS, o companie înființată în 2010, de către Matthias Trittinger, expert în achiziții.

În cei peste 20 de ani de experiență – printre altele, ca manager de achiziții în industria automobilelor -, Matthias Trittinger a reușit să construiască o rețea vastă de parteneri și colaboratori.

În ultimii ani, a format în jurul său, la Viena și Sibiu, o echipă de specialiști a căror misiune constă în optimizarea proceselor de achiziție ale clienților. „În achiziții, viitorul este managementul personalizat al procurării de produse și servicii de către experți. Pe piețele globalizate, gestionarea externă a managementului achizițiilor și optimizarea proceselor devin din ce în ce mai importante. Prin îmbunătățirea procesului și adaptarea flexibilă la condițiile de piață în schimbare, clienții noștri se bucură de o serie de avantaje competitive”, arată Matthias Trittinger, CEO în cadrul companiei CEPROCS.

Sistemul Ceprocs combină ofertele globale, analizele minuțioase, consilierea competentă, iar rezultatul este un proces de achiziții reușit. Cei peste 70 de membri ai echipei încheie afaceri în aproape toate limbile europene, și chiar mai mult. Oamenii de la CEPROCS vorbesc arabă, chineză, engleză, franceză, germană, greacă, maghiară, poloneză, română și spaniolă. Formarea continuă a angajaților, în diferite limbi și pe diverse teme de specialitate, în Academia CEPROCS, este foarte importantă pentru companie. Acest avantaj al cunoașterii asigură companiei avantajul decisiv pe piață, este convins Matthias Trittinger.

Model unic, adaptat pentru fiecare client

CEPROCS oferă pachete de servicii din cele trei domenii de bază: optimizarea achizițiilor adaptate clientului, centrul de know-how și servicii extinse. Astfel, sunt cuprinse toate domeniile procesului de achiziții, de la achiziționarea strategică (selectarea strategică a furnizorilor, sourcing pentru proiecte complexe) și tactică (desfășurarea activității zilnice și tranzacționale), până la achiziționarea directă (toate componentele care ajung la client, împreună cu produsul finit) și cea indirectă (toate componentele și serviciile necesare la fabricarea produsului finit). Pentru diferite cerințe, compania condusă de Matthias Trittinger oferă modalități de cooperare corespunzătoare: servicii adaptate nevoilor clienților, sourcing specific nevoilor, sourcing pe bază de proiect, responsabilitate totală pentru achiziționarea componentelor și preluarea întregului proces de achiziție.

Achiziții optimizate

Apropierea de client este o caracteristică a companiei CEPROCS. Prin dialog direct, conducerea acesteia poate constata, evalua și își poate defini obiectivele și prioritățile. Pe baza acestei analize, sunt dezvoltate modele de afaceri unice, ce vor fi implementate în centrul de know-how, cu angajamentul unui proces de management eficient. „Cu o rețea globală de peste 7.000 de parteneri, putem satisface o varietate de nevoi ale clienților și putem atinge obiectivele propuse. Găsim întotdeauna soluția optimă pentru orice client. Corespondența anonimă cu furnizorii este un concept inexistent în cadrul companiei noastre”.

În cei peste 20 de ani de activitate în achiziții, am acumulat cunoștințe de specialitate valoroase și beneficiem de o rețea globală de parteneri, din diferite domenii. Profilul nostru este întregit prin cunoștințe de piață, în industrie și servicii.

Matthias Trittinger

Cu cele mai moderne unelte – managementul procesului, analiză și raportare -, CEPROCS se ocupă de solicitări din toată lumea și evaluează oferte. Controlul permanent al performanței, cu ajutorul instrumentelor de raportare și analiză, este subînțeles. „Putem realiza o diminuare a perioadelor de prelucrare oferind condiții ideale, costuri optime și o îmbunătățire a gestiunii pentru clienții noștri. Managementul inovativ și modern al procesului de achiziție stă la baza activității noastre și reprezintă secretul succesului. Instrumentele managementului modern (MIS, SAP etc.) ne permit o derulare eficientă a proiectelor. Datorită departamentului IT, de o înaltă competență, avem posibilitatea de a trimite către clienții noștri interfețe, conexiuni SAP și chiar utilizări individuale”, precizează Matthias Trittinger.

DESPRE CEPROCS

  • Ceprocs a fost înființată în octombrie 2010

  • Peste 70 de angajați

  • O rețea globală de peste 7.000 de parteneri

  • Volumul vânzărilor: circa 300 milioane euro, anual

  • Comenzi: circa 140.000, anual

  • Două locații: Sibiu (România) și Viena (Austria)

  • Formare continuă: la Academia Ceprocs, angajații își îmbunătățesc permanent competențele

Serviciile și avantajele CEPROCS:

  • Achiziții la nivel internațional

  • Costuri reduse

  • Accelerarea timpului de procesare

  • Optimizarea stocurilor

  • Finalizarea întregului proces de achiziții

  • Clienții se pot concentra asupra afacerii lor

    articol publicat în sb.business – ediția de toamnă 2012

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter