Continental Hotels își susține angajații să-și transforme profesia în pasiune

Cel mai mare lanț hotelier ce acoperă piața de lux, business și economy, a demarat un proiect prin care își propune să sprijine angajații să se dezvolte personal și profesional, dar și să devină mai motivați, implicați și pasionați de jobul lor.

Campania „Mai mult decât profesie. Pasiune!” vrea să scoată în evidență povești ale oamenilor remarcabili din echipa Continental Hotels și să impulsioneze fiecare membru al echipei să își transforme profesia în pasiune. Proiectul a început cu o ședință foto în cadrul căreia au fost invitați să participe angajați ai lanțului hotelier din toată țara.

Ședința foto a fost o experiență complet nouă și foarte amuzantă pentru mulți dintre ei. Acest lucru s-a datorat faptului că ilustrațiile finale i-au avut pus în ipostaze diferite și inedite. Au răspuns și la interviuri despre ce înseamnă profesia pentru ei și unde se întâlnește cu pasiunea. „Într-un business în care lucrăm cu oameni, pentru oameni, pasiunea pentru ceea ce facem este pe primul loc. Poți să începi o meserie din nevoie, fără să fii pasionat de ea, dar să ajungi să iubești acea meserie atât de mult, încât să o faci cu drag în fiecare zi. Așa ne place nouă să lucrăm: cu pasiune și cu scopul bine definit de a transforma timpul petrecut la hotel în amintiri plăcute. Și cum altfel să creăm experiențe frumoase, dacă nu printr-un cadru relaxat, alături de un personal prietenos și gata oricând să răspundă cu pasiune nevoilor clienților noștri?”, spune Radu Enache (foto), Președinte-Director General al Continental Hotels.

Foto: Scott Eastman

În urma ședințelor foto, au luat naștere 12 ilustrații care spun, într-o notă amuzantă, povestea oamenilor din spatele meseriei. Un ospătar care dirijează o orchestră, o cameristă care pregătește o cameră de hotel, în pași de flamenco, personalul de room service care se transformă într-un magician, un barman care încearcă să găsească cea mai bună rețetă de cocktail într-un laborator, sunt câteva dintre scenariile incluse în campanie.

„Prin această campanie, ne-am dorit să atragem atenția asupra oamenilor. Asupra celor care întâmpină vizitatorii la recepție, care se asigură că totul este mereu pregătit pentru ei sau care au grijă ca vizita clienților să fie cât mai plăcută și confortabilă, care au un cuvânt de spus și care ne inspiră, pe fiecare dintre noi, prin pasiunea de care dau dovadă în fiecare zi. Ne-am dorit să aducem angajații, dar și meseriile lor, într-o altă lumină. Prin asocieri neașteptate, am reușit să scoatem în evidență și mai mult latura personală, pasiunea și latura profesională”, declară Iulia Hurdubețiu, director Departament HR.

O parte dintre ilustrațiile și interviurile cu angajații implicați au fost publicate și pot fi găsite pe o pagină dedicată proiectului. Celelalte vor fi publicate până la finalul anului.

DESPRE CONTINENTAL HOTELS

Are o tradiție de peste 25 de ani pe piața turistică din România. Încă de la început, obiectivele companiei au avut în vedere furnizarea de servicii hoteliere pentru segmentul turismului de afaceri. Continental Hotels este cel mai mare lanț hotelier românesc ce acoperă piața de lux, business și economy, și oferă o gamă completă de servicii și pentru segmentul MICE (Meetings, Incentives, Conventions, Exhibitions).

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close