Continental va produce la Timișoara noua anvelopă pentru mașini sportive și limuzine de lux

Prin modelul WinterContact TS 860 S, Continental oferă o anvelopă de iarnă creată pentru un condus dinamic al mașinilor sport și al celor puternice. Procesul de producție va începe la mijlocul anului viitor.

Noul model de anvelopă va fi disponibil atât ca echipare originală, cât și pentru piața de înlocuire, iar Continental plănuiește să ofere constructorilor de mașini versiuni personalizate, cu diferite proprietăți de manevrare. WinterContact TS 860 S oferă performanță în ceea ce privește distanțele de frânare și manevrare pe șosele uscate, precum și pe zăpadă. Anvelopa va fi produsă în 14 dimensiuni, de la 18 la 21 de țoli. Șase dintre ele vor avea tehnologiile SSR runflat și ContiSilent, pentru un zgomot redus la condus. Anvelopa WinterContact TS 860 S va fi disponibilă cu lățimi ale căii de rulare între 225 și 345 milimetri, cu un raport de mărime între 60 și 30 la sută, și cu simboluri de viteză de până la W – 270 km/h.

În momentul dezvoltării anvelopei, obiectivele principale au fost distanțe scurte la frânare și manevrabilitate precisă pe zăpadă. Această anvelopă, specializată în condiții de iarnă, reușește să aibă distanțe scurte la frânare, printr-o „canelură de frânare” – o canelură largă, ce traversează centrul căii de rulare a anvelopei și oferă o suprafață mare care poate crea aderența. Umerii anvelopei devin mai rigizi și mai lați, pentru a oferi o virare mai precisă. În același timp, mulțimea de canale și caneluri ale căii de rulare va acumula zăpadă, ceea ce oferă condiții pentru un condus sportiv chiar și în condiții de iarnă.

Pentru piața de înlocuire, Continental a creat un amestec de cauciuc care poate oferi o flexibilitate ridicată și în condiții de iarnă. Pentru echiparea originală, Continental intenționează să ofere produse care să se potrivească nevoilor specifice și diverse ale producătorilor de mașini, precum Audi Sport GmbH, BMW M Gmbh, Mercedes-AMG și Porsche, prin oferirea de amestecuri de cauciuc individualizate. WinterContact TS 860 S preia ștafeta de la alte două modele de top – ContiWinterContact TS 830 P și WinterContact TS 850 P -, ambele cu scoruri ridicate în testele revistelor auto și cluburilor de automobiliști. Înaintea lansării pe piață, noul WinterContact TS 860 S este în teste la majoritatea producătorilor de mașini din Europa.

Anvelopa a trecut toate testele necesare pentru a primi simbolul cu cele trei vârfuri de munte și fulgul de zăpadă. Acestea sunt teste pe care trebuie să le posede toate anvelopele de iarnă lansate pe piață din această iarnă. Pe eticheta standard pentru anvelope în Uniunea Europeană, noua anvelopă primește o clasare Grup C, pentru aderență în condiții de șosea umedă, și, în funcție de specificații, Grup B, C, sau E pentru rezistența la rulare. În clasarea din punctul de vedere al zgomotului, anvelopa a primit simbolul cu două bare negre.

Divizia Anvelope Continental are 24 de unități de producție și cercetare-dezvoltare la nivel mondial. Unul dintre cei mai importanți producători de anvelope la nivel global, cu peste 50.000 de angajați, divizia de Anvelope a Continental a avut vânzări de peste 10,7 miliarde de euro, în 2016. Continental este unul din cei mai importanți producători de anvelope pentru turisme și vehicule utilitare ușoare din Europa, și al patrulea cel mai mare producător global de avelope pentru turisme ca echipare originală și pentru piața de înlocuire.

DESPRE CONTINENTAL

Concernul Continental a realizat în 2016 o cifră de afaceri de 40,5 miliarde de euro și are peste 230.000 de angajați în 56 de țări. Între 1999 și 2016, Continental a investit circa 1,2 miliarde euro în activităţile din România. Toate cele cinci divizii Continental sunt reprezentate aici. Compania deţine șapte unităţi de producţie și patru centre de cercetare şi de dezvoltare, în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov şi Iaşi. Continental este partener al unui joint-venture în Slatina şi are un centru de distribuţie a anvelopelor în București. Continental avea 18.200 de angajaţi la finalul anului 2016 și își va mări echipa cu circa 1.500 noi membri, în acest an, în România.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close