Creative Business Management lansează primul ebook practic de PR

Agenția de training Creative Business Management a lansat primul ghid practic de scriere și comunicare în relații publice: 50 de REGULI SIMPLE în PR.

Realizat de trainerul Bianca Preda, ghidul vine sub forma a 50 de reguli pe care orice persoană ar trebui să le urmeze pentru a evita greșelile frecvente în comunicarea cu clienții, jurnaliștii sau bloggerii. Ebook-ul este structurat în trei capitole, iar fiecare cuprinde un alt set de reguli. Documentul poate fi descărcat gratuit de pe site-ul agenției, din pagina cursului „Strategii practice de PR„.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Într-o abordare informală a domeniului, Bianca Preda ancorează principiile sale de lucru într-un ghid ce se vrea a fi un punct de plecare pentru cei care vor să comunice mai bine. „Documentul nu este o carte sau un curs. Nu se dorește a fi un set de principii pentru atingerea succesului în comunicare și nici o referință bibliografică. Ghidul este o concluzie a celor 13 ani de practică în PR, în care am interacționat cu foarte mulți aspiranți la o carieră în acest domeniu. Subiectele sunt pe cât de frecvente, pe atât de actuale, iar ordinea în care au fost enumerate are ca scop punerea în context a unor procese firești în PR. Îmi doresc ca cei care citesc acest ghid să găsească o latură amuzantă și umană a PR-ului, fără de care nimeni nu poate supraviețui în acest domeniu”, spune Bianca Preda.

Bianca activează ca specialist în comunicare în cadrul agenției Creative Communication și este lector al cursului de „Strategii practice de PR”. De-a lungul carierei de lector, a format sute de cursanți în domeniul comunicării de business și a comunicării strategice. Principiile acestui ghid fac parte din noțiunile pe care autorul le detaliază în cadrul cursului și completează în mod natural informațiile predate în cele două zile de training intensiv în PR. O nouă ediţie a cursului de PR se desfășoară în 10-11 februarie.

„De 14 ani lucrez cu oameni și strategii de PR, cu echipe de creație și clienți care au obiective și principii de lucru diferite. În toată această lume de nisipuri mișcătoare, sunt câteva ancore pe care este bine să le arunci atunci când vrei sa ții drumul drept în PR mai mult de un an sau doi. Principiile sunt cele care ne țin să nu deraiem de la drum și să fim consecvenți unui scop care să ne servească cu folos clienții și să aducă rezultate”, afirmă Bianca Preda, în introducerea ghidului.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close