Cum să faci un switch rapid în carieră

De multe ori, schimbarea în carieră, chiar şi în domeniul IT, vine pe neaşteptate. Precum un hoţ care ne fură liniştea. Şi îi ia pe cei mai mulţi specialişti nepregătiţi. Este la fel ca o cădere în gol de la înălţime. Fără o alternativă de carieră, fără o plasă de siguranţă.

Sorin Zaveliță

Country GM (România) @ Crossover

Ceea ce părea început sub o zodie norocoasă ni se înfăţişează acum într-o lumină nouă, ca un ghinion cumplit. Cazul mult-discutat şi mediatizat al posibilelor restructurări de personal, presupuse de restrângerea de activitate sau de închiderea unor centre de dezvoltare software din România, precum cel al Intel, ridică puţin vălul ignoranţei de pe o problemă ce ar putea să se amplifice în viitor, pe măsură ce industria IT se dezvoltă tot mai mult în România.

Cazul Intel nu este singular. Citesc, de câteva zile, comentariile angajaţilor IT, postate la articolele online ce analizează mutarea surprinzătoare a celor de la Intel. Multă nesiguranţă şi multe semne de întrebare. Unii se întreabă ce se va întâmpla cu Clujul – devenit aproape un oraş monoindustrial IT – dacă se va confrunta pe scară largă cu efemeritatea angajatorilor prezenţi acum în oraş. Alţii sugerează că o soartă similară i-ar putea paşte oricând, în viitor, pe angajaţii IT ai altor mari corporatii din Romania.

Pentru a nu rămâne neacoperiţi şi cu o pauză nedorită de venituri, profesioniştii cu familie, obligaţii şi credite se grăbesc să accepte atunci prima ofertă pe care şansa le-o scoate în cale, fără a mai avea timp să cântărească şi să aleagă în cunoştinţă de cauză cum e mai bine pentru ei şi pentru familia lor. Dar norocul şi-l face chiar omul. Investind din timp, atunci când sunteţi angajaţi, câteva ore pentru a vă construi plasa de siguranţă financiară şi profesională, pentru a avea acces la alternative de carieră sau surse suplimentare de venituri, atunci când aveţi nevoie. Fiind prevăzători. Nu vă puneţi toate „ouăle” profesionale, făcute cu greu, într-un singur „coş” corporatist, nici toată  încrederea într-o singură barcă, cea pe care vă aflaţi acum.

Nu vă culcaţi pe o ureche, în aşteptarea ofertelor de angajare! Vă recomand să fiţi activi şi să porniţi chiar voi în căutarea oportunităţilor de dezvoltare personală şi profesională. Susţineţi chiar acum testele de evaluare a cunoştinţelor profesionale propuse de Crossover. Veţi beneficia gratuit de o verificare a nivelului actual al cunoştinţelor voastre de specialitate, de o evaluare a competenţelor şi abilităţilor voastre profesionale şi, după ce le veţi trece cu brio, veţi primi automat acces la multiplele oferte de joburi din piaţa internă Crossover de locuri de muncă (Crossover Marketplace).

Odată cu fiecare nouă misiune încredinţată de clienţi şi îndeplinită de voi cu succes, veţi dobândi noi abilităţi şi competenţe şi veţi avea acces la noi experienţe profesionale, ce vor fi relevante pentru bio-ul vostru.

Deveniţi, astfel, vizibili pentru cele câteva sute de companii inovative americane care sunt active şi ofertează, în mod curent, pe piaţa internă de recrutare dezvoltată la nivel global de Crossover. Veţi dobândi o expunere fără precedent la o gamă diversă de oferte profesionale provocatoare pentru dezvoltarea voastră ca specialişti, oferte ce vă trasează o cale predictibilă de evoluţie pe termen lung în carieră şi vă asigură un standard ridicat de viaţă. Ofertele financiare de pe piaţa internă de recrutare Crossover sunt net superioare faţă de media ofertelor salariale ale firmelor din România, datorită faptului că ne raportăm direct la salariile actuale din SUA.

Oferta de salarizare Crossover este identică, la nivel global, în toate cele peste 80 de ţări în care avem colaboratori. Este relevantă şi extrem de competitivă pentru o piaţă emergentă precum cea românească, unde se practică outsourcing de tip low cost. Atractivitatea ridicată a ofertei noastre reiese din faptul că 70 de colaboratori din România lucrează activ prin platforma Crossover, iar numărul profesioniștilor înregistrați la nivel global depășește deja 2.000.

Cu fiecare nouă misiune încredinţată de clienţi şi îndeplinită de voi cu succes, veţi dobândi noi abilităţi şi competenţe şi veţi avea acces la noi experienţe profesionale relevante pentru bio-ul vostru. Căutăm talente de top, profesionişti cu spirit antreprenorial, loiali şi de încredere, cărora le oferim un instrument performant de recrutare online, aproape complet automatizat, pentru munca la distanţă. Eliminăm astfel intermediarii care triau şi filtrau subiectiv candidaturile voastre, înainte ca acestea să ajungă la adevăraţii angajatori. Noi vă punem direct în legătură cu angajatorii, cu companiile americane care oferă joburi de top, bine plătite, în domeniul producției de software. Beneficiaţi de un orar flexibil şi de un sistem de plată automatizat, sigur şi fără întârziere, la data fixată, pe care o veţi cunoaşte dinainte.

Platforma Crossover conectează profesioniştii seniori şi talentele de top din domeniul IT cu cele mai bine plătite joburi din companii inovative americane. Avem disponibile chiar acum joburi pe care profesioniștii IT din Intel și din toată România sunt pregătiți și competenți pentru a le accesa: Software Engineering Manager, Java Chief Software Architect, .NET Chief Software Architect, C++ Chief Software Architect, Chief Architect – Test Automation.

DESPRE CROSSOVER

Crossover redefineşte modul în care lucrează oamenii. Clasicele clădiri de birouri încep să fie istorie. Viitorul forţei de muncă globale va fi construit din echipe colaborative, care lucrează din orice parte a lumii. Ne-am îmbarcat într-o expediţie temerară şi provocatoare, în căutarea de talente pe care vrem să le implicăm şi angajăm. Crossover a dezvoltat o metodă unică de testare, angajare şi administrare a colaboratorilor pentru munca la distanţă. Platforma noastră conectează direct clienţii internaţionali cu cele mai bune talente la nivel global pentru joburi tehnice şi non-tehnice. Nu doar că îi găsim pe cei mai buni dintre cei buni, dar oferim și uneltele profesionale, instruirea şi suportul necesare pentru construirea de relaţii win-win, care să asigure succesul pe termen lung şi dezvoltarea acestui parteneriat dintre angajatori şi colaboratorii lor.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter