Dâmbovițenii de la Regata au planuri mari pentru 2018: birouri noi în București, recrutare de echipe noi și digitalizare

La 25 de ani de când a pornit la drum, din Târgoviște, Regata a devenit cel mai mare importator de gresie și faianță din România, și și-a propus să continue dezvoltarea și în 2018.

Companie cu capital 100 la sută românesc, Regata are în portofoliu peste 6.000 de produse, din categoriile ceramică, materiale de construcții, amenajări și instalații. Regata se adresează clienților săi printr-o rețea de distribuție ce acoperă întreg teritoriul țării, prin magazinele proprii din Târgoviște și prin website-ul de prezentare regata.ro.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

„În anii trecuți, ne-am consolidat business-ul, am dezvoltat relații sănătoase cu principalii producători din țară și din străinătate, și ne-am crescut portofoliul de produse, în linie cu nevoile pieței și ale clienților noștri. Pentru 2018, vrem să ne ținem clienții aproape, să-i fidelizăm, să continuăm să inovăm și să le oferim cele mai competitive produse și cele mai bune servicii. Printr-o strategie omnichannel, vrem să poziționăm clientul în centru, astfel încât el să poată interacționa cu noi pe toate canalele offline și online”, explică Romeo Arvinte (foto), director comercial Regata.

Pentru 2018, Regata își propune să lucreze la calitatea proceselor de business, să crească echipele din majoritatea departamentelor și să le ofere angajaților un mediu de lucru la standarde înalte, din toate punctele de vedere. Compania a făcut deja o serie de pași în acest sens – în septembrie 2017, a inaugurat primele birouri în București, situate în nordul Capitalei, și a început o amplă acțiune de recrutare de specialiști, pentru toate departamentele-cheie: vânzări, achiziții, resurse umane și marketing.

„Pentru începutul anului viitor, avem în plan deschiderea a două noi magazine de tip supermarket, în județul Dâmbovița. O direcție prioritară este și digitalizarea companiei. Mediul online este într-o dezvoltare continuă și accelerată, și trebuie să ținem pasul cu el. Business-ul nostru este mai dificil de implementat în mediul online, dar nu imposibil. Experiența noastră, logistica și relațiile durabile pe care le avem cu partenerii noștri, ne vor ajuta să inaugurăm cu succes și acest canal de vânzare și, în același timp, să digitalizăm și procesele din cadrul companiei”, explică Romeo Arvinte.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close