Decathlon a inaugurat primul său centru logistic din sud-estul Europei, lângă București

Retailerul european de articole sportive a investit circa patru milioane euro în primul său centru logistic din această regiune.

Centrul logistic din România va aproviziona cu articole și echipamente sportive cel puțin 30 de magazine din trei țări din regiune – România, Bulgaria și Grecia -, are o suprafața totală de 29.000 mp și o importanță strategică la nivel regional. Investiția în stocurile de produse, când depozitul va funcționa la capacitatea maximă, va însuma zece milioane de euro.

Depozitul este situat în localitatea Ștefăneștii de Jos, în județul Ilfov, și va avea în stoc peste 1,5 milioane de articole sportive, iar zilnic vor fi livrate între 50.000 și 180.000 de produse, în funcție de sezon și de comenzi. Lucrările de proiectare și amenajare au durat aproximativ șapte luni. În premieră la nivel internațional pentru Decathlon, depozitul din România a devenit primul spațiu amplasat în imediata apropiere a unei capitale.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Pe lângă aprovizionarea celor 30 de magazine, dintre care rețeaua națională formată din 20 de magazine, centrul logistic va livra și produsele comandate în magazinul online al retailerului. „Inaugurarea spațiului logistic Decathlon accentuează rolul României la nivel regional și este parte din strategia de dezvoltare a rețelei naționale comerciale și de distribuție. Decizia de a construi acest centru în România a fost una firească, determinată de potențialul de creștere local și de interesul pentru sport, manifestat de tot mai mulți români. În cadrul depozitului am pus la dispoziție circa 200 de locuri de muncă pentru persoanele din București și din localitățile din vecinătatea Capitalei, iar până la finalul anului 2018 ne propunem să dublăm numărul angajaților, care va crește de la an la an”, declară Gregory Richarte, director logistică Decathlon România.

Până la finalul anului, Decathlon va deschide alte două magazine în România, iar rețeaua locală va ajunge astfel la 22 de magazine, a anunțat Alexandru Domșa, director expansiune Decathlon România. În 2017, Decathlon a deschis un magazin la Botoșani și a extins magazinul Decathlon Pallady din București, care dispune de o suprafața dublă, de 4.200 mp, din luna august. Potrivit CEO-ului Jean François Mace, Decathlon România va deschide anul viitor alte 3-4 magazine.

Franța este al patrulea investitor în România, cu peste 3.000 de companii pe piața locală, cu o cifră de afaceri cumulată de 18 miliarde euro și 120.000 de locuri de muncă create, conform datelor Camerei Franceze de Comerț și Industrie în România (CCIFER).

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close