Dedeman își modifică logo-ul ca să atragă atenția asupra siguranței

Timp de o lună, cățelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta cască de protecție și va apărea ușor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea în fața accidentelor de pe șantier și importanța respectării normelor de siguranță.

Liderul naţional în retailul materialelor de construcţii şi amenajărilor interioare și-a propus să atragă atenția asupra importanței purtării echipamentului de protecție pe șantier. Cum 28 aprilie a fost declarată Ziua Mondială a Sănătăţii şi Securităţii în Muncă, Dedeman, în parteneriat cu agenția McCann Worldgroup România, a inițiat o campanie de conștientizare care pune accentul pe siguranța și securitatea muncitorilor de pe șantiere.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Pentru a-i încuraja pe cei implicați în proiecte de construcții sau renovări să acorde importanța cuvenită siguranței lor și a celor din jur, în 28 aprilie, în jur de 8.000 de căști de protecție au fost oferite gratuit clienților, în rețeaua de magazine Dedeman. Campania de conștientizare este susținută și de panouri stradale și o pagină informativă, pe site-ul dedeman.ro.

„În calitate de retailer de materiale de construcții, noi suntem cei care le punem muncitorilor uneltele în mâini și am considerat că este de datoria noastră să le reamintim cât de important este să respecte normele de siguranță. Logo-ul companiei noastre, un câine care poartă cu responsabilitate casca de protecție, este în sine o declarație de siguranță. De aceea, credem că această schimbare va atrage atenția asupra riscurilor la care se supun în cazul în care nu poartă casca de protecție pe șantier”, explică Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman.

Statisticile în ceea ce privește accidentele de muncă în România sunt îngrijorătoare, iar muncitorii din construcții sunt printre cei mai expuși. Conform celui mai recent studiu Eurostat1, cu date din 2014, România este pe primul loc în Europa în ceea ce privește accidentele de muncă mortale, iar șapte din 100.000 de români își pierd viața la locul de muncă.

Dedeman în cifre

  • 48 de magazine, două centre logistice, parc auto propriu;
  • peste 50.000 de produse ce acoperă 11 domenii;
  • peste 10.000 de angajaţi;
  • între 7.500-18.000 mp suprafaţa unui magazin;

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close