Dedeman își schimbă procesele de recrutare, training și comunicare internă

Prin implementarea soluției digitale de gestionare a resurselor umane SAP SuccessFactors, liderul pieței locale de bricolaj își propune să eficientizeze procesele HR pentru cei peste 9.000 de angajați.

Dedeman s-a alăturat celor peste 6.000 de organizații la nivel global care folosesc SAP SuccessFactors, o suită de aplicații special create pentru a răspunde nevoilor departamentelor de Resurse Umane. SAP SuccessFactors oferă soluții de recrutare, onboarding și evaluare a performanțelor pentru managementul obiectivelor, pentru dezvoltarea carierei, soluții de analize și de raportare, dar și de colaborare socială.

“Angajații Dedeman reprezintă pentru clienții magazinelor consultanții care oferă soluții personalizate pe loc. Din acest motiv, recrutarea, pregatirea continuă și comunicarea internă, prin crearea unei comunități online ce colaborează în timp real, reprezintă un factor deosebit de important al satisfacției clienților noștri. Pasul realizat de Dedeman este unul firesc în contextul economic actual, extrem de dinamic și digitalizat”, explică Adrian Pavăl, președinte Dedeman.

Angajații Dedeman vor putea accesa o platformă digitală de training în cloud, care le pune la dispoziție cursuri și alte materiale conexe, esențiale pentru dezvoltarea profesională. În plus, procesul de training al noilor angajați va fi simplificat și automatizat pentru toate locațiile magazinelor Dedeman. Prin integrarea soluției cu website-urile de job-uri, Dedeman va avea acces rapid la candidați și va economisi timp și resurse. Prin realizarea de analize despre abilitatea și competențele candidaților, compania îi va putea selecta mai ușor și va putea acoperi necesarul de personal pe o arie geografică mult mai mare.

Pentru Dedeman, soluțiile SAP eficientizează și întregul proces de comunicare internă. Angajații vor avea acces la o platformă în cloud de colaborare internă, cu ajutorul căreia vor putea comunica mai rapid, structurat și într-un mediu digital, indiferent unde se află. La fel cum utilizăm rețelele clasice de socializare, angajații Dedeman vor utliza SAP JAM pentru a posta diferite mesaje în timp real și vor primi nu doar răspunsuri imediate, ci și materiale adiționale, prezentări, necesare pentru a răspunde clienților aflați în magazine.

“Implementarea soluțiilor digitale este un trend la nivel global, la care aderă tot mai multe companii românești. Decizia Dedeman de a-și digitaliza procesele de HR este un pas important în a-și păstra poziția de top pe o piață competitivă, cum este cea de bricolaj. Modul în care o companie își motivează și gestionează cea mai importantă resursă, omul, poate face diferența între Leader și Follower”, declară Cristian Popescu, Managing Director SAP România.

Implementarea va fi realizată de partenerul SAP, Red Point Software Solutions, principalul furnizor software al Dedeman. Red Point Software Solutions este certificat pentru implementarea soluțiilor cloud de la SAP și este unul dintre implementatorii importanți de soluții business de la SAP, în România și Republica Moldova. Compania oferă consultanță clienților săi pentru întreg ciclul de impementare: analiză și business, reengineering, configurare și dezvoltare, testare, training, mentenanță evolutivă și îmbunătățire continuă. “SAP Success Factors va aduce angajații Dedeman mai aproape de clienți și le va oferi consultanță reală în achiziția produselor, la calitate și preț optim. Dedeman este clientul nostru cu cea mai mare viteză de dezvoltare și suntem pregătiți să ținem pasul cu ei în ceea ce privește susținerea afacerii, prin performanța aplicațiilor software pe care le implementăm și dezvoltăm”, afirmă Răzvan Gidei, General Manager Red Point Software Solutions.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share