Depanero deschide un call center la Galați

Cea mai mare firmă de service electro-IT din România deschide un call center la Galați, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciilor de suport oferite clienților și de a susține activitatea echipei din call center-ul din București.

Call center-ul din Galați este funcțional de la începutul lui martie și este deservit de 12 angajați, cu o medie de vârstă de 26 de ani și cu experiență în activitatea de customer care. Numărul angajaților din call center poate fi suplimentat în viitor, în funcție de nevoile de business și de necesitatea extinderii.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

„Decizia deschiderii unui nou call center a venit pe fondul accentuării unei probleme cu care se confruntă întreaga piață și de care nici compania Depanero nu a fost ferită – fluctuația mare de personal, mai ales pe poziții entry-level, cu rate mai ridicate în București față de orașele din provincie. Optimizăm constant serviciile oferite clienților noștri și suntem convinși că interacțiunea lor cu Depanero se va îmbunătăți semnificativ, în perioada următoare, atât din punct de vedere al rapidității preluării solicitărilor telefonice, cât și al rezolvării situațiilor cu care se confruntă”, declară Adrian Antohi, director general Depanero.

În prezent, în call center-ul Depanero sunt înregistrate peste 30.000 de apeluri pe lună, a căror durată medie de așteptare este de două minute. După deschiderea noului call center, Depanero estimează că durata medie de așteptare pentru un apel va scădea sub un minut, în perioada următoare.

Call center-ul Depanero le oferă clienților servicii precum suport informațional legat de procedurile de service, deschidere solicitări de service pentru intervenții (reparații, instalări, constatări) la domiciliul clientului, înregistrare comenzi pick-up prin curier, pentru produsele reparate la sediul Depanero, servicii de troubleshooting și suport în utilizarea produselor, suport informațional legat de stadiul reparațiilor, preluare și analiză reclamații, și servicii de vânzări: taloane instalări, accesorii produse, garanție extinsă.

Depanero acoperă toate județele țării. Cei aproximativ 300 de angajați ai companiei au mii de ore de experiență de service și pregătire profesională, și mii de ore de relații cu clienții, și acoperă majoritatea categoriilor de produse de folosință îndelungată, precum telefoane mobile, tablete, IT, electronice, electrocasnice mici și mari. Depanero oferă servicii de consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție, cât și pentru cele în post-garanție. Pentru acestea din urmă oferă garanție la reparație. Depanero livrează lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close