Din Cluj în Fortune 500: Softvision intră în „familia” unui gigant IT

Lansată în Cluj-Napoca, acum 20 de ani, Softvision face un pas uriaș spre dezvoltarea companiei la un nivel fără precedent, prin tranzacția cu Cognizant, unul dintre cei mai mari jucători la nivel global.

Cu 268.900 de angajați, la jumătatea anului, și venituri de 14,81 miliarde de dolari, în 2017, Cognizant apare în Fortune 500 și este pe locul 3 în top 10 al Global IT Service Providers.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Potrivit reprezentanților Softvision, tranzacția, care va fi finalizată până la sfârșitul anului, prevede că brandul și modul de operare al companiei, orientat spre clienți, oameni, proiecte și calitate, va fi păstrat și după preluarea de către Cognizant. „Este un pas spectaculos în istoria Softvision, istorie ce a început în urmă cu 20 de ani, în Cluj-Napoca. Traseul nostru va continua să fie abrupt ascendent și în acest rol de vârf de lance al Cognizant Digital Business. Succesul nostru este bazat în totalitate pe expertiza de neegalat a inginerilor noștri de software din România, iar acum Cognizant ne va aduce scala globală de care aveam nevoie. Vom continua să oferim soluții software de ultimă generație, pentru marile branduri ale lumii”, spune Laurențiu Russo, fondatorul Softvision.

Tranzacția cu Softvision este un pas important în strategia Cognizant de a le oferi clienților săi soluții inovatoare, la nivel global. „Pentru a fi competitivi în economia digitală, inovația, viteza de implementare, aplicabilitatea în business, metodele agile de dezvoltare și utilizarea tehnologiilor de ultimă oră sunt vitale pentru clienții noștri. Cultura Softvision, oamenii talentați, prezența globală, modelul de lucru format din echipe multidisciplinare, se pliază perfect pe modul de lucru colaborativ al Cognizant și facilitează inițiative de complexitate ridicată”, afirmă Gajen Kandiah, președinte Cognizant Digital Business.

Softvision oferă produse și soluții software bazate pe tehnologii de ultimă generație, pentru a facilita interacțiunea dintre consumator și marile branduri ale lumii, cu ajutorul a peste 2.850 de profesioniști IT. Ei își desfășoară activitatea în 25 de locații, în 11 țări, pe cinci continente. Portofoliul companiei include nume precum Estée Lauder, Groupon, Macy’s, Goldman Sachs, Mozilla, Saks Fifth Avenue, Bloomingdale’s sau Seagate.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close