Discovery își reorganizează operațiunile din regiunea EMEA și are o nouă echipă de conducere

Liderul global în domeniul divertismentului factual țintește consolidarea acestei poziţii, în perioada următoare.

În ultimii ani, Discovery a făcut investiţii substanţiale în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), de la achiziţionarea Eurosport şi a drepturilor de difuzare pentru evenimente sportive premium, printre care şi Jocurile Olimpice 2018-2024, până la noile produse digitale, ce ajung direct la consumator, precum Dplay, care oferă programe de divertisment şi sportive în Italia, Norvegia, Suedia şi Danemarca, sau parteneriatul cu ProSiebenSat1, din Germania, pentru crearea unui serviciu de streaming. Discovery a înregistrat progrese și în ceea ce privește serviciile oferite prin intermediul Eurosport Player.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Pentru a-și atinge obiectivele, Discovery a numit-o pe Kasia Kieli (foto) President & Managing Director, EMEA. Cu peste 17 ani de experiență în echipa Discovery, Kasia Kieli a coordonat anterior operaţiuni pe 112 pieţe ale Discovery din regiunea CEEMEA. „M-am alăturat echipei Discovery, în 2000, pentru că iubeam acest brand, credeam în valorile sale şi vedeam ce oportunităţi crea. Acum sunt la fel de entuziasmată precum milioane de telespectatori care urmăresc zi de zi programele noastre. După 17 ani, cred în Discovery mai mult ca oricând”, declară noul President & Managing Director, Discovery EMEA.

Ca parte a reorganizării, Kasia Kieli a anunţat o nouă echipă de conducere pentru operaţiunile din EMEA. Anunţul include responsabilităţi extinse pentru Marinella Soldi, Victoria Davies şi James Gibbons, care îi vor raporta direct în această nouă structură.

Marinella Soldi va prelua funcția de Chief Strategy Officer EMEA & Managing Director Europa de Sud. Va colabora cu echipele locale din Italia, Spania, Franţa şi Portugalia, și va îndeplini responsabilitățile corespunzătoare funcțiilor Consumer Insights & Product Development și Content Organization for EMEA and Discovery Networks International.

James Gibbons devine General Manager al operațiunilor din Marea Britanie/Irlanda, Australia și Noua Zeelandă, și Head of Commercial Development EMEA. El va coordona operațiunile din Marea Britanie, un centru important pentru Discovery, cu un portofoliu alcătuit din 14 branduri, care ajung la 26 de milioane de persoane, va identifica noi oportunităţi de creştere pentru această piaţă-cheie și va adăuga pe lista responsabilităţilor sale şi operaţiunile din Australia şi Noua Zeelandă.

Regiunea coordonată de Victoria Davies se va extinde și va include Turcia, Europa de Nord-Est și piețele din regiunea mediterană. Până acum, ea a fost responsabilă de managementul operaţiunilor pentru Europa Centrală și de Est. A supervizat activitatea companiei în 13 ţări, inclusiv România, Ungaria, Slovenia, Cehia, Croaţia, Serbia şi Bulgaria.

DESPRE DISCOVERY COMMUNICATIONS

Deține un portofoliu de branduri premium, care oferă documentare, conținut lifestyle, sportiv și pentru copii. Cu o acoperire de peste trei miliarde de abonați la platformele sale pay-TV și free-to-air, din peste 220 de țări și teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network, în SUA, Discovery Kids, în America Latină, și Eurosport, lider în furnizarea de conținut sportiv premium relevant local și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter