Divizia Bayer Consumer Health din România are un lider nou

De luna aceasta, Mike Seidel va superviza operaţiunile Diviziei Bayer Consumer Health, desfăşurate în România, Bulgaria şi Moldova.

Mike Seidel are o vastă experiență internațională în ceea ce privește construirea brandurilor OTC și crearea strategiilor pentru diferite mărci și categorii de produse Bayer. Parcursul său profesional alături de companie a început în 2000, în calitate de Product Manager Dermatologicals pentru Divizia Bayer Consumer Health din Barcelona. A rămas în Spania până în 2003, când a fost promovat în funcţia de Sr. Brand Manager în Köln, Germania. După câțiva ani petrecuți în SUA, în diverse roluri de marketing pentru produsele-cheie din portofoliul Bayer, a revenit în Germania, în 2012, ca director de marketing pentru Categoria Gastro-Intestinală, atribuţii pe care le-a exercitat de la sediul central al companiei, din Leverkusen.

În aprilie 2015, Mike Seidel a acceptat o nouă oportunitate profesională în cadrul Bayer Consumer Health, Elveția, și a devenit Global Brand Director pentru Iberogast. „Avem o echipă definită de pasiune şi profesionalism, alături de care mă bucur să pot colabora pentru a găsi noi soluţii de auto-îngrijire care să îmbunătăţească viaţa consumatorilor. În acelaşi timp, susținem dezvoltarea pe una dintre cele mai dinamice pieţe europene, în segmentul auto-medicaţiei”, declară Mike Seidel, care a preluat noul rol de la Emilio Bellantoni.

Mike Seidel are o diplomă de licență în Marketing și Control de la Fachhochschule für Ökonomie und Management din Essen, Germania, și deține un MBA în Marketing Strategic și Management de Afaceri de la Universitatea Bradford Management Center, Marea Britanie.

Bayer este o companie globală cu principale competenţe în domeniul Ştiinţelor Vieţii – medicină şi agricultură. În anul fiscal 2016, avea circa 115.200 de angajați şi a înregistrat vânzări de 46,8 miliarde de euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,6 miliarde de euro, iar cele cu proiectele de cercetare şi dezvoltare la 4,7 miliarde. Aceste cifre nu vizează operaţiunile din domeniul polimerilor de înaltă-tehnologie, care a fost cotată la bursă drept companie independentă, sub numele de Covestro, pe 6 octombrie 2015.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close