DONA Marketing Grup are un nou responsabil de achiziții farmaceutice

Cu o experiență de peste 11 ani în achiziții și management, Cezar Dumitrescu și-a făcut intrarea în Consiliul de Administrație al companiei DONA Marketing Grup la începutul acestui an și a coordonat activitatea echipei de achiziții farmaceutice pentru Farmaciile DONA și distribuitorul DONA.Logistică.

Cezar Dumitrescu este absolvent al Facultății Montesquieu, Bordeaux, cu specializarea Corporate Management. După absolvire, a urmat cursurile unui Masterat dedicat Managementului Achizițiilor, în cadrul Institutului de Management al Aprovizionării Industriale, și a acumulat experiență managerială în industria reciclării și în domeniul auto. „M-am alăturat echipei DONA Marketing Grup cu obiectivul de a eficientiza activitatea departamentului de Achiziții și de a pregăti acest departament pentru a răspunde provocărilor aduse de dezvoltarea lanțului de farmacii DONA și a distribuitorului DONA. Logistică”, declară Cezar Dumitrescu.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Pe lângă activitățile de marketing, DONA Marketing Grup desfășoară procese de achiziții de produse farmaceutice, pentru a asigura o bună aprovizionare a rețelei Farmaciilor DONA. În noul său rol în cadrul companiei, Cezar Dumitrescu va fi responsabil de întregul spectru de produse ce se regăsesc în cele 327 de farmacii DONA, precum și de produsele distribuite de DONA. Logistică. Grupul Dona are relații comerciale directe cu companii farmaceutice de top mondial, ale căror produse acoperă peste 70 la sută din piața românească de medicamente.

„Cezar Dumitrescu este un tânăr manager care a urmat cursuri internaționale specializate, la cel mai înalt nivel, în domeniul achizițiilor. Cu experiența sa managerială, sunt convins că va aduce o contribuție semnificativă echipei noastre, prin insuflarea în sectorul de achiziții și în companie, în ansamblul său, a unui spirit inovator, conectat la ultimele tendințe din domeniu. Prin înțelegerea aprofundată a nevoilor actuale ale furnizorilor noștri, sprijinit de un departament de marketing performant și o echipă profesionistă de vânzări și logistică, sunt sigur că vom găsi soluții de colaborare fructoasă pe piața locală, între producătorii de medicamente și suplimente alimentare și echipa celor peste 2.500 de farmaciști DONA, ca și pentru divizia de distribuție către spitale și farmaciile independente, pe care îi avem parteneri”, afirmă dr. Eugen Banciu, președintele Grupului DONA.

DESPRE FARMACIA DONA

Grupul DONA este format din firmele SIEPCOFAR, DONA.Logistică, Dona Marketing Grup și companii în franciza DONA. Cu o cifră de afaceri de peste 230 milioane euro, Grupul reunește 327 de farmacii, deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc, și are peste 2.500 de angajați. Peste două milioane de oameni trec lunar pragul farmaciilor DONA, răspândite în toate județele.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close