DONA: Un senior din retailul farma european preia rolul de Chief Marketing & Digital Officer

Lanţul de Farmacii DONA îşi consolidează echipa de top management prin numirea lui Thomas Hofmann în Comitetul de Administraţie. Din poziţia de Chief Marketing & Digital Officer, el îşi va pune amprenta asupra strategiei de marketing şi va coordona activităţile de comunicare, branding şi digital.

Thomas Hofmann a acumulat o experienţă de peste 25 de ani în poziţii senioriale, în companii de renume (Renault, Volkswagen, Intel, McDonald’s) şi agenţii internaţionale de publicitate (BBDO, HAVAS), iar ultimii zece i-a dedicat industriei de retail online şi offline. Între 2009 și 2014, a condus rețeaua de farmacii independente Alphega, din Germania, în calitate de director general, și a deţinut în același timp o poziție-cheie în coordonarea operațiunilor de marketing din Europa ale rețelei conduse de Walgreens Boots Alliance.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

„Mereu am fost pasionat de branduri, dar simt un ataşament special faţă de domeniul sănătăţii. DONA reprezintă o provocare, ținând cont de ADN-ul puternic al brandului, de potenţialul de dezvoltare şi de piaţa dinamică şi competitivă din retailul farmaceutic local. Dar ce m-a convins cu adevărat să accept noul rol a fost echipa de aici, profesionistă şi ambiţioasă. Sunt nerăbdător să-mi aduc contribuţia la îndeplinirea misiunii de a transforma DONA în cel mai cunoscut, iubit şi respectat nume de farmacie din România”, afirmă Thomas Hofmann.

DESPRE DONA

Grupul DONA este format din firmele: Siepcofar, DONA. Logistică, Dona Marketing Grup și companii în franciza DONA. Cu o cifră de afaceri de peste 230 milioane euro, reunește 327 de farmacii, deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc, și peste 2.500 de profesioniști în domeniul sănătății. Peste 2,5 milioane de oameni trec lunar pragul farmaciilor DONA, în toate județele.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close