DPD: Investiție de 1,2 milioane de euro într-o rețea de automate poștale în spații comerciale și clădiri de birouri

Una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală a lansat serviciul DPD Collect, care constă într-o rețea de automate poștale și oficii amplasate în spații comerciale și clădiri de birouri, dar și în locații proprii.

Noul serviciu se adresează tuturor segmentelor de business (B2B, B2C) și persoanelor fizice care vor să expedieze colete în regim de la ușă la punct fix, punct fix la ușă sau punct fix la punct fix. Printre noutățile pe care DPD Collect le pune la dispoziția clienților se numără un cost redus, timp de livrare de 24 ore, disponibilitate extinsă a coletului, de până la cinci zile lucrătoare, și flexibilitate în preluarea și livrarea coletului. Serviciul DPD Collect este accesibil tuturor clienților prin accesarea aplicației myDPD, ce oferă opțiunea de track & trace online și posibilitatea de plată.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Serviciul este disponibil, din septembrie, în peste 50 de locații din București. Până la finalul anului, compania estimează extinderea la nivel național, printr-o rețea de 100 de puncte DPD Collect, în principalele orașe. „Pentru locațiile automatelor poștale, am ales atât spații comerciale, cât și de business, accesibile oamenilor în traseul lor zilnic și cu un program flexibil pentru ridicarea și expedierea coletelor. Locuitorii din orașele în care acest serviciu este activ și care doresc să își ridice sau să expedieze singuri coletul au de acum posibilitatea să facă acest lucru”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Harta rețelei DPD Collect poate fi consultată aici.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close