Electric Plus a cumpărat un bloc cu 60 de locuințe, pentru propriii angajați

În 2016, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC a făcut investiții de circa 1,1 milioane de euro, inclusiv într-un bloc de locuințe pentru salariați.

Electric Plus își propune să investească, în mod constant, atât în creșterea brandului său, Barrier, cât și în dezvoltarea profesională și personală a angajaților. Anul trecut, compania a achiziționat un bloc cu 60 de spații locative. Investiția în amenajarea sa se ridică la 700.000 de euro și va oferi angajaților locuințe complet mobilate și utilate.

Potrivit conducerii Electric Plus, într-o perioadă în care companiile scad periodic bugetele și valorizează fiecare creștere salarială, motivarea non-salarială are un impact major, iar succesul comercial depinde de folosirea completă a talentelor angajaților și de performanța acestora. Compania urmărește să rețină angajații vechi, care știu cum funcționează întregul proces de producție. De aceea, angajații sunt mereu valorizați și știu că părerile lor contează, sunt luate în considerare de către management. „Oamenii sunt diferiți și nu pe toți îi motivează același lucru. Faptul că adevărata motivație vine de la realizări, dezvoltare personală, satisfacție profesională și recunoaștere, a fost demonstrat de teoria psihologului Frederick Herzberg. Prin urmare, solicităm periodic părerea angajaților noștri și creem programe prin care le respectam dorințele”, spune Ștefan Zoican, Manager Resurse Umane, Electric Plus.

Pe lângă politicile de resurse umane care se referă la pachete financiare, planuri de carieră și programe de training și dezvoltare profesională, compania va finaliza, în septembrie, lucrările la imobilul destinat angajaților. „O companie este mare dacă angajații ei sunt măreți. Îi încurajăm să-și continue studiile, să-și dezvolte talentele, îi inspirăm să-și atingă scopul și îi învățăm că oportunitățile sunt infinite”, declară Adrian Gârmacea, CEO Electric Plus.

Una dintre preocupările constante ale companiei a fost să-și susțină angajații să atingă și să menționă un echilibru constant între viața profesională și cea personală. Electric Plus intenționează să organizeze evenimente ce presupun participarea familiilor angajaților, pentru a contribui la consolidarea sentimentului de apartenență la o echipă mare și unită, a sentimentului de mândrie profesională și a atașamentului fată de organizație. „Pentru a fi performanți, angajații au nevoie să se simtă parte dintr-o organizație care susține echilibrul dintre viața privată și viața profesională, care încurajează dezvoltarea personală, alături de dezvoltarea carierei, spiritul de echipă și colaborarea. Un angajat motivat și loial, mândru de compania pentru care lucrează, va fi cel mai bun ambasador pe care o organizație îl poate avea”, este convins Gabriel Miron, Manager Marketing, Electric Plus.

În 2017, compania își propune ca obiective majore implementarea SAP, după o investiție de circa 500.000 euro, și demararea investiției într-o nouă capacitate de producție, estimată la aproximativ zece milioane de euro. În 2016, Electric Plus a înregistrat o cifră de afaceri de 23,1 milioane de euro. Principalul său brand, Barrrier, a fost în creștere cu 36 la sută față de 2015.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close