Electro-Mobility: Noul trend auto, în varianta studențească – mașina autonomă electrică

Maşina autonomă electrică a fost subiectul ediției din acest an a competiției Electro-Mobility. 25 de echipe (100 de studenți) din Suceava, Iași, Cluj, București și Chișinău au concurat în finala din 13 mai.

Studenții au avut ocazia să lucreze la un produs complex, care i-a trecut prin toate fazele unui proiect de dezvoltare, și au făcut echipă cu tineri pasionați de aceleași interese tehnologice. „Electro-Mobility crește constant. În acest an am avut cel mai mare număr de echipe înscrise în competiție, 61, dintre care 25 s-au calificat în finală. Punctajele au fost cele mai mari din istoria de 11 ani a concursului. Participanții la Electro-Mobility sunt specialiștii de mâine, oameni care setează noile trenduri, viitori colegi care, prin intermediul Continental, dezvoltă noile idei din automotive și generează creșterea industriei prin ideile lor inovative”, declară Marian Petrescu, directorul locației Continental din Iași.

Câștigătorii Electro-Mobility 2017

Locul I (1.100 de euro): InelX, de la Facultatea de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor, Universitatea Ștefan cel Mare din Suceava – formată din David Gherasim, Alexandru Maciuc, Dragoș Mihai Prodan, Dumitru Chislii (profesor coordonator: Remus Prodan).

Locul II (800 de euro): Electro Racers, de la Facultatea de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor, Universitatea Ștefan cel Mare din Suceava – formată din Mădălina Maria Mitricioaei, Petru Ionuț Șandru, Alexandru Biliuș (profesor coordonator: Adrian-Ioan Petrariu).

Locul III (500 de euro): HBFS Juniors, din București, Facultatea de Automatică și Calculatoare, Universitatea Politehnica – formată din Octavian Tiberiu Sîrbu, Constantin Nicula, Andrei Menzopol (profesor coordonator: Mihai Crăciunescu).

Premii speciale (300 de euro): Robots Inside și InelX.

În paralel, au avut loc două componente speciale ale competiţiei: Electro-Mobility Hardware, în care studenţi ieşeni au fost provocați să construiască pe loc un circuit electric, şi Electro-Mobility Software, în care un alt grup de studenţi a avut avea sarcina de a programa, în mai puţin de opt ore, un program 100 la sută funcţional.

Câștigători Hardware:

Locul I: Anjelo Dudun

Locul II: Alexandru Perietanu

Locul III: Andrei-Valentin Toderiță

Câștigători Software:

Locul I: Cristian Rotaru 

Locul II: George Iulian Uleru

Locul III: Tudor Andrei Vrabie

DESPRE CONTINENTAL

Compania cu profil tehnologic, fondată în 1871, a realizat în 2016 o cifră de afaceri de 40,5 miliarde de euro și are peste 227.000 de angajați, în 56 de țări. Între 1999 și 2016, grupul german a investit circa 1,2 miliarde de euro în activităţile din România. Toate cele cinci divizii Continental – Chassis & Safety, Interior, Powertrain, Anvelope şi ContiTech – sunt reprezentate în România. Continental deţine șapte unităţi de producţie și patru centre de cercetare şi dezvoltare, în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov şi Iaşi. Este partener al unui joint-venture în Slatina şi are un centru de distribuţie a anvelopelor în București. Continental avea 18.200 de angajaţi la finalul anului 2016. și își va mări echipa cu aproximativ 1.700 de noi membri, în acest an, în România.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter