Elena Badea și Robert Zănescu dezvăluie „secretele” marketingului în IT

Din septembrie, Școala Informală de IT dă startul primei grupe de „Marketing Strategy for IT Companies”, în campusul din București.

Programul educațional, susținut de Elena Badea, de la Valoria, și Robert Zănescu, de la Zephyr Group, are ca scop pregătirea persoanelor care activează în firme de IT (sau își doresc să-și dezvolte cariera în departamentul de marketing al unei firme de IT) în proiectarea, planificarea și administrarea unei strategii de marketing. „Marketing Strategy for IT Companies” pune la dispoziția cursanților toate uneltele necesare pentru a dezvolta o strategie de marketing solidă, care îi va ajuta să atingă audiențe specifice. Sub îndrumarea pas cu pas a practicienilor, cursanții vor trece prin cele șase etape de proiectare, planificare și implementare a unei strategii de marketing: Corporate Values, Vision, Assess Current Situation Stage, Objectives, Create/Refine Strategy, Budget & Measurement.

„România este asociată cu un potențial remarcabil – se scrie în presă, se vorbește la conferințe. Valorificarea acestui potențial se vede, în mare măsură, în București, Cluj, Timișoara, Constanța, Iași, în general în orașele mari. Industria IT este parte importantă a potențialului României. IT-ul românesc poate face zece la sută din PIB și chiar mai mult. Pericolul ce stă în calea materializării acestui potențial nu este neapărat economia mondială, războiul comercial dintre super-puteri și nici chiar implementarea planului de guvernare în România. Pericolul vine din lipsa unui plan național de pregătire a specialiștilor în IT. Companiile din IT fac eforturi pentru a găsi talente și a le pregăti pentru o cerere tot mai mare de software. E nevoie de specialiști în Java, C#, ASP.NET, C++, ANSI C, PHP, Javascript, HTML, CSS, ABAP, SQL. Contra-intuitiv, în ciuda cererii crescute pe care firmele de IT o au pentru produsele și serviciile lor, există și un alt aspect de care aceste firme trebuie să aibă grijă: marketing-ul”, arată cei doi specialiști.

Școala Informală de IT a fost înființată acum cinci ani, ca o metodă alternativă de educație, ca o șansă la un nou început pentru oamenii care doresc să se reinventeze profesional și să evolueze personal, sau să ajungă la următorul nivel în carieră. Cursanții au parte de informații tehnice, dar mai ales de o experiență aparte, datorată metodelor alternative de predare, într-un mix training-coaching-mentorat.

Școala are 3.000 de absolvenți la nivel național și se mândrește cu un grad de angajabilitate de 80 la sută, pentru absolvenți. 100 de mentori practicieni, din cele mai mari șase hub-uri IT din România, predau Java, C#, ASP.NET, C++, ANSI C, PHP, Javascript, HTML, CSS, ABAP, SQL, în campusurile din București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Brașov și Craiova, în cadrul celor 27 programe educaționale, livrate pe trei niveluri de studiu: inițiere/ pregătire/ specializare în IT.

Detalii despre cursul „Marketing Strategy for IT Companies” pot fi găsite aici, iar o sesiune demonstrativă gratuită de două ore este disponibilă aici. Înscrierile pentru sesiunea programată în 7 august, de la ora 19, sunt așteptate la Școala Informală de IT, din Cotroceni Business Center.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close