eMAG pregătește investiții de 120 de milioane de euro, în 2018

După ce a investit 63 de milioane de euro, anul trecut, în patru direcții principale, pentru a susține dezvoltarea rapidă, ca hub regional de ecommerce – angajați (două milioane), logistică (zece milioane), tehnologie (27 milioane) și dezvoltare internațională (24 milioane) -, eMAG derulează investiții de peste 120 de milioane de euro, în 2018.

„Numărul de clienți și cifra de afaceri sunt un rezultat al investițiilor pe termen lung, pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul crește în ritm accelerat, la nivel global și local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră, și vom continua să investim în inovație românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală și serviciile care sunt un model pentru celelalte țări”, spune Iulian Stanciu (foto), CEO eMAG.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Cifra de afaceri realizată în România a crescut cu 28 la sută, față de anul precedent, până la 2,58 de miliarde de lei, cifra grupului eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde, iar numărul de clienți pe care eMAG îi servește în patru țări a crescut la 7,57 de milioane. Traficul și volumele au crescut constant, atât pe desktop, cât și pe mobile, zonă în care aplicația eMAG a ajuns la un număr record de peste 1,1 de milioane de instalări.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close