Employer Branding în versiunea JYSK: „Joburi pe stil scandinav”

Retailerul european de mobilă și de decorațiuni interioare JYSK România, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, demarează o campanie dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți.

Obiectivul JYSK este deschiderea a peste 100 de magazine în România, până în 2020. Momentan, există 62 de magazine, iar compania are 770 de angajați. Până la finalul lui 2018, sunt planificate cel puțin cinci deschideri de magazine, în Mioveni, Roman, București, Slobozia și Medgidia.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Scopul campaniei de Employer Branding, dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți, este să evidențieze beneficiile și oportunitățile oferite de o carieră la JYSK, mediul cool, plin de inspirație, definit de designul de calitate, și condițiile de dezvoltare profesională și personală. Totodată, în cadrul campaniei, câțiva angajați vor deveni ambasadori ai brandului.

„Un job pe stil scandinav este unul într-un mediu în care modestia, transparența și spiritul de echipă sunt apreciate. Cât despre noii colegi, căutăm oameni care să împărtășească valorile JYSK – respect, colegialitate, dedicare, spirit de comerciant, loialitate, modestie și deschidere. În același timp, rezultatele contează pentru noi. Ne dorim ca angajații să le obțină și organizăm training-uri pentru ca ei să se dezvolte personal și profesional și să-și atingă propriile obiective”, afirmă Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria.

Printre beneficiile oferite angajaților de la JYSK se numără asigurarea medicală privată, tichetele de vacanță care, în funcție de vechimea în companie, pot ajunge până la 1.500 de lei, training-urile, tichetele de masă, cafea și fructe zilnic, un tort cu ocazia aniversării și o petrecere tematică anuală, la care participă angajații din toată țara. Politica de beneficii este actualizată regulat, în funcție de nevoile și feedback-ul angajaților.

În ceea ce privește mobilitatea profesională asigurată de JYSK, există un plan de promovare în trepte. De pildă, un asistent de vânzări poate promova ca responsabil de o zonă a magazinului, apoi ca manager de departament (responsabil administrativ, responsabil logistică, director adjunct), apoi ca director de magazin în training, director de magazin, director de district în training și director de district. JYSK are și angajați care au fost promovați și au trecut la următoarea treaptă în numai șase luni.

Cât despre exemple concrete, o persoană care și-a început cariera în JYSK, în 2010, la Timișoara, ca asistent vânzări, a devenit, în 2013, responsabil administrativ în același magazin, și în următorul an a devenit director de magazin la București. În 2017, aceeași persoană a schimbat domeniul de activitate și a devenit reprezentant al Serviciului Clienți la biroul central, iar un an mai târziu a fost promovată Team Coordinator al Serviciului Clienți. „Deschidem, în medie, 15 magazine noi pe an, ceea ce înseamnă că avem disponibile anual 45 de posturi noi de manageri de departament, 15 posturi noi de manager de magazin și două poziții noi de District Manageri. Oricine își dorește și are rezultate poate accesa aceste joburi”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria.

Potrivit unui studiu de satisfacție a angajaților în toate țările în care activează JYSK, pe o scară de la 1 la 100, realizat la începutul lui 2018, angajații JYSK România au un nivel al satisfacției de 82, în timp ce nivelul mediu al satisfacției angajaților din grupul JYSK Nordic este de 77.

DESPRE JYSK

Este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 50 de țări, are peste 20.000 de angajați și peste 2.500 de magazine. A intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin, la Oradea. Rețeaua numără acum 62 de magazine. În România, JYSK a încheiat anul financiar precedent – 2016-2017 – cu o cifră de afaceri de 363 de milioane de lei și un profit de 54 de milioane, ceea ce reprezintă o creștere de 63, respectiv 97 la sută, față de 2015-2016.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close