Ex-directorul de marketing al BT și BCR lansează un concept nou în consultanța de brand

Anca Rarău, fost director de marketing la Banca Transilvania și BCR, lansează, astăzi, Brandocracy, un concept nou în consultanța de brand, dintr-o perspectivă integrată branding/ marketing/ cultură organizațională și customer experience, pentru care se îmbină obiectivele de brand și business cu leadership-ul și starea de bine a angajaților.

Noul concept, testat deja de un an în proiectele cu clienții cărora Anca Rarău le-a acordat consultanță, după ce a intrat în antreprenoriat, este prezentat la conferința ClujHub, în Cluj-Napoca.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Anca Rarău are o experiență de peste 20 de ani în marketing strategic și operațional, poziționare de brand, customer experience, employer branding, research și PR. Înainte de a intra în consultanță, a deținut poziții de management în două dintre bancile de top din România – director marketing și comunicare la Banca Transilvania (nouă ani) și director marketing la BCR (cinci ani), pentru care a coordonat și lansat pe piață branduri și proiecte de anvengură națională.

De-a lungul carierei, a câștigat, împreună cu echipele pe care le-a condus, numeroase premii pentru eficiența campaniilor de marketing (Effie Awards) și pentru proiecte de Public Relations și Corporate Social Responsibility. În 2017, a intrat în antreprenoriat și a devenit Managing Partner al firmei sab/  strategy+advisory+brandocracy, care are în portofoliul de clienți companii din domeniile medical, construcții, financiar, educație, IT, hotelier, turism, cultural. Anca Rarău a absolvit Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității Babeș-Bolyai, are un master la ASE București și un Executive MBA la CNAM Paris.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close