EY lansează programe noi de dezvoltare profesională

Programele globale de resurse umane, anunțate de EY, sunt dedicate pregătirii propriei forţe de muncă şi a propriei afaceri, pentru piața de muncă a viitorului. LEAD este unul dintre ele și reprezintă un nou model de dezvoltare profesională, care foloseşte tehnologia şi platforme digitale inovatoare.

Programul încurajează feedback-ul în timp real în rândul întregii forţe de muncă EY, de 250.000 de persoane, astfel încât oamenii să obţină informaţiile relevante de care au nevoie ca să se dezvolte, să îşi cultive carierele individuale şi să se pregătească pentru munca viitorului.

Prin programul LEAD, compania trece de la evaluări retrospective ale performanţelor şi aprecieri scrise, detaliate, la feedback în timp real şi la un dialog mai eficient, concentrat pe traseele individuale de carieră şi pe aspiraţii personale pe termen lung. La începutul fiecărui an şi cel puţin la fiecare 90 de zile după aceea, angajații EY se vor întâlni cu consilieri dedicați, pentru revizuirea feedback-ului şi pentru a discuta cum pot obține performanţe mai bune.

„LEAD nu este un sistem de evaluare, ci un mod diferit de a ne raporta la oamenii cu care lucrăm. Evaluările presupun, în general, a te uita la ce s-a făcut în trecut şi nu mai poate fi schimbat, pentru a da o notă pe baza căreia să iau diverse decizii legate de angajat. Prin contrast, LEAD se concentrează pe destinaţia fiecăruia de carieră, pe aspiraţia de creştere continuă şi pe încurajarea pozitivă a angajaţilor. Reperele angajatului EY, din această perspectivă, sunt aspiraţia proprie de carieră, un standard ideal, la care se poate raporta în funcţie de nivelul la care se află sau cel pe care îl vizează, feedback constant şi nemijlocit, prin intermediul platformei mobile. Ceea ce contează este unde vreau eu să ajung şi cum reuşesc să sparg planul meu de acţiune în activităţi concrete, pe unităţi de timp definite, care, cumulate, mă vor duce către destinaţia propusă. Odată ce știu destinaţia, paşii de făcut şi cum se reflectă ceea ce fac în realitatea de business, consilierul meu mă poate ghida prin coaching şi mentoring să ajung acolo unde îmi propun”, explică Andreea Mihnea (foto), HR Director EY România.

Adoptarea economiei „gig”

Pentru a se alinia la economia de tip “gig” şi pentru a colabora cu profesioniști interesați de mai multă flexibilitate și de proiecte pe termen scurt, EY a dezvoltat GigNow, o platformă avansată de tehnologie, care are rolul de a descoperi şi de a contracta furnizorii potriviți pentru proiectele EY, de a-i angaja rapid, astfel încât să poată să aducă valoare în cel mai scurt timp. Cu ajutorul GigNow, numărul de colaboratori EY pe contracte punctuale ar crește semnificativ, în anii următori.

Profesioniștii cu care EY va încheia contracte prin intermediul GigNow vor beneficia de acces și la programele de învățare EY, la cursuri virtuale care îi pot ajuta să-și dezvolte noi competențe. EY va adăuga acestei platforme noi capabilităţi AI, către sfârșitul anului. GigNow esta activă în SUA, Marea Britanie, Irlanda, Australia şi Noua Zeelandă, și poartă deja discuții pentru lansarea sa în alte cinci ţări.

Despre EY România

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 250.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de circa 31,4 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2017. În România, EY este lider pe piaţa serviciilor profesionale de la înfiinţare, în 1992. Cei 770 de angajaţi din România şi Republica Moldova (Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău) furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri, către companii multinaţionale şi locale.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close