Farmacia DONA a investit un milion de lei în programe de training pentru angajați, în ultimii trei ani

Unul dintre cele mai mari lanţuri de farmacii de pe piaţa locală a lansat primul său raport de responsabilitate socială și, în același timp, primul astfel de raport din retailul farmaceutic autohton, realizat în conformitate cu standardele de raportare GRI – G4 (Global Initiative Report).

După 25 de ani de prezență pe piața de retail farmaceutic, marca Farmacia DONA reunește peste 300 de farmacii, deținute de nouă companii antreprenoriale cu capital privat românesc. În 2016, cifra lor de afaceri a fost de 966 milioane lei, iar valoarea taxelor achitate statului român s-a ridicat la circa 65 milioane de lei.

Potrivit reprezentanților companiei, de-a lungul timpului, DONA a investit constant în formarea personalului din farmacii și alocă resurse importante instruirii și formării absolvenților din domeniul farmaceutic. În ultimii trei ani, compania a investit un milion de lei în programe de training ajustate nivelului de experienţă şi obiectivelor profesionale stabilite pentru fiecare angajat. În 2016, echipa DONA reunea 2.313 angajați, dintre care 1.050 sunt absolvenți de studii superioare. În prezent, DONA are în jur de 2.500 de angajați. Fiecare angajat din farmacii a beneficiat, în medie, de 9,25 zile libere/lună (nu sunt incluse zilele de concediu anual), iar farmaciștii au efectuat mai puțin de o oră suplimentară pe săptămână, la nivelul întregului grup, arată raportul de sustenabilitate.

Pentru a îmbunătăți experiența pacienților în farmaciile sale, compania a implementat, anul trecut, în premieră pentru retailul farma autohton, un sistem centralizat de realizare a comenzilor în farmaciile proprii. Aceasta este una dintr-o serie complexă de schimbări implementate de lanțul farmaceutic, în ultimii ani, din dorința de a optimiza experiența pacienților în farmacii, prin cele peste 300 de farmacii distribuite la nivel naţional, prin programul non-stop sau prelungit în tot mai multe unităţi, printr-un portofoliu variat de produse și prin sfaturi utile din partea echipei DONA.

În 2016, rețeaua de farmacii a derulat o serie de campanii de prevenţie, informare şi monitorizare dedicate pacienţilor. Peste 2.000 de pacienți și-au monitorizat densitatea osoasă în farmaciile DONA, mai mult de 3.000 au beneficiat de măsurarea gratuită a tensiunii arteriale, în jur de 23.000 de pacienți și-au testat glicemia, iar circa 6.000 de produse sănătoase au fost distribuite în cadrul campaniei „Coșul cu produse pentru diabet”.

Raportul de Sustenabilitate al Farmaciilor DONA (2016), în forma completă, poate fi accesat aici.

Locuri de muncă în domeniul farmaceutic

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close