Fashion Days are un nou General Manager

Din aprilie, Robert Berza este noul General Manager al Fashion Days, pentru operațiunile din România, Bulgaria și Ungaria.

Din noua funcție, Robert Berza are misiunea de a continua creșterea accelerată a Fashion Days și a diviziei de fashion din grupul eMAG (eMAG Fashion), dar și consolidarea poziției de lider pe piața de fashion online. One team, one dream: am descoperit aici o echipă extraordinară, cu planuri ambițioase și o oportunitate unică să creștem accelerat Fashion Days și eMAG Fashion, în următorii doi ani. Avem serviciile, tehnologia și know-how-ul necesare, iar rolul meu va fi să asigur o umbrelă ca toată echipa să producă valoare în business”, declară Robert Berza.

Acesta va conduce o echipă de peste 500 de specialiști în retail online și fashion, în cele trei țări în care compania are operațiuni: România, Ungaria și Bulgaria. Împreună, Fashion Days și eMAG Fashion își propun să-și dezvolte ofertele din regiune, prin două poziționări complementare: eMAG Fashion oferă o gamă variată, de peste 150.000 de articole vestimentare, cu produse disponibile pentru toate vârstele, iar Fashion Days este destinația fashion online cu cea mai mare varietate de branduri și ținute pentru clienții interesați de ultimele tendințe în modă, la prețuri accesibile“Piața de fashion este extrem de dinamică și ofertantă: noi ne propunem să creștem doi jucători activi: Fashion Days, relevant pentru expertiza în fashion, noi trenduri, branduri cool și aspiraționale, și eMAG Fashion, relevant pentru diversitatea gamei și familiaritatea cu care te poți bucura de cumpărături din mai multe categorii”, completează General Manager-ul Fashion Days.

Cu o experiență de peste zece ani în eCommerce, business development, new media și marketing, Robert Berza a contribuit la dezvoltarea mai multor branduri pe plan local și internațional. A fost Country Manager al Zoot în România, unde a construit de la zero echipa și operațiunile locale, director de marketing la eMAG România, responsabil, printre altele, de dezvoltarea unor noi produse pentru îmbunătățirea experienței de shopping a clienților, Head of Internet Division, în cadrul CME (Central European Media Enterprises), poziție internațională din care a coordonat programul internațional de produse new media ale grupului, și Internet Manager la ProTV, unde a fost responsabil de crearea și dezvoltarea diviziei online a trustului.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share