Friends\ TBWA\ Bucharest are un nou director de strategie

Cu o experiență de 14 ani în advertising, Dan Șendroiu aduce în echipa Friends\ TBWA\ Bucharest o importantă experiență pe conturi locale și internaționale.

După 14 ani de gândit și propus strategii pentru unii dintre cei mai interesanți și provocatori clienți din România – branduri locale renumite care activează pe piețele internaționale (Dacia – Renault) și branduri internaționale cu nevoi de comunicare locale, Dan Șendroiu schimbă nu doar biroul, ci și direcția, și se alătură echipei de strategie din agenție.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Noul membru al echipei Friends\ TBWA\ Bucharest aduce cu el o bună cunoaștere a nevoilor unui brand internațional, dar și pasiunea pentru branduri locale. Dan Șendroiu va lucra îndeaproape cu departamentul de creație, iar obiectivul va fi creșterea ponderii clienților globali, dar și aplicarea principiilor filozofiei de lucru TBWA, bazată pe disrupție, în strategiile de comunicare ale clienților din portofoliul agenției.

„Când am încercat să mă angajez prima dată în publicitate, acum destul de mulți ani, am trimis același mesaj tuturor emailurilor de agenții pe care le-am găsit în Anuarul de Media și Publicitate, pe care-l scotea Mediafax. Campania n-a fost un succes, în sensul că am primit un singur reply, de la aquarium@friendsadvertising.ro, de fapt chiar de la Sorin (n.r. Sorin Trâncă, Managing Partner Friends\ TBWA\ Bucharest), care mă întreba ce știu să fac. Nu știam nimic atunci, dar, între timp, am mai învățat. Acum am venit între prietenii de la Friends, să facem împreună campanii bune și branduri tari. Știu că e un loc cu oameni buni, cred că e un loc unde pot ajuta semnificativ și sper că e un loc unde pot învăța multe”, explică Dan Șendroiu.

Câteva dintre proiectele care îi sunt cel mai dragi lui Dan Șendroiu sunt rebrandingul Dacia, campaniile locale și internaționale de lansare a zece modele noi ale brandului, inclusiv Logan, Duster sau Solenza, și campania Auchan „România neîmblânzită”, ce i-a adus un trofeu Effie Bronz, în vara lui 2018.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close