Genpact caută vorbitori de limbi străine, pentru centrele din Cluj-Napoca şi Bucureşti

Pe platforma de recrutare a furnizorului de servicii de outsourcing Genpact sunt disponibile, în acest moment, aproape 300 de locuri de muncă, în birourile din București și Cluj-Napoca. Job-urile sunt în domeniile financiar-con­tabil, achiziţii, suport IT, customer service şi operaţiuni HR. Compania are nevoie de tineri absolvenți, dar și de oameni cu experiență în aceste domenii.

Anul trecut, Genpact, care are aproximativ 3.000 de angajați, în România, a recrutat în jur de 1.000 de persoane şi estimează un volum similar şi pentru 2016. La începutul acestei săptămâni, compania avea 211 de posturi disponibile în București. Cele mai multe, 37, erau pentru vorbitorii de franceză, 32 pentru italiană, 31 pentru spaniolă, 24 pentru germană și 20 pentru olandeză. Alte 70 sunt pentru vorbitori de engleză, portugheză, suedeză, turcă, daneză, rusă, maghiară, norvegiană și greacă. La Cluj-Napoca, Genpact aștepta 55 de noi angajați – câte opt posturi erau rezervate vorbitorilor de germană și franceză, șapte pentru spaniolă, patru pentru italiană, trei pentru olandeză și 25 pentru engleză, cehă, poloneză, greacă și suedeză.

Candidații interesați au la dispoziție și site-ul www.youyourself.ro, o platformă de recrutare complexă, ce permite accesul rapid la oportunitățile profesionale disponibile în cadrul companiei. Platforma are asociate și aplicații pentru mobil (You, Yourself), ce pot fi descărcate din magazinele virtuale. Tinerii aflați la începutul carierei, cât și cei care au acumulat, deja, o experiență profesională într-un anumit domeniu și vor să se dezvolte într-o multinațională, sunt așteptați pe acest site, pentru a descoperi universul Genpact și oportunitățile disponibile. „Căutăm oameni performanți și talentați. Am înțeles că personalitatea nu încape într-o singură pagină, iar identificarea talentelor presupune mult mai mult decât parcurgerea unui CV. Astfel, am creat această platformă, care le oferă candidaților posibilitatea să se prezinte din mai multe perspective, să ne arate competențele, abilitățile și experiența pe care le au, folosind tool-uri și elemente de ultimă generație”, declară Crina Ilie, vicepreședinte HR în cadrul Genpact Europa.

Candidații pot încărca materiale video de prezentare și se pot conecta la platformă prin intermediul conturilor sociale (Facebook sau LinkedIn).„Platforma înglobează și un Knowledge Hub, pentru că noi, la Genpact, credem în dezvoltarea profesională continuă, pentru a avea succes. Angajăm mai degrabă oameni care își doresc o carieră, nu un simplu job, și investim continuu în dezvoltarea lor”, explică reprezentanții Genpact. În Knowledge Hub, specialiștii companiei vor oferi vizitatorilor platformei sfaturi cu privire la dezvoltarea carierei și noutăți din domeniu.

DESPRE GENPACT

Inițial o divizie în cadrul General Electric, Genpact a devenit, în 2005, o companie independentă, cu sediul central la New York. De atunci, a ajuns de la 19.000 de angajați la peste 70.000, în 25 de țări, și lucrează cu peste 100 de companii care apar în topul Fortune 500. În această perioadă, veniturile anuale au crescut de la 491,7 milioane la 2,46 miliarde de dolari (în decembrie 2015). A intrat pe piața din România în 2005, odată cu  deschiderea centrului de servicii din București. Doi ani mai târziu, a deschis al doilea centru de Business Process Outsourcing (BPO) de pe piața locală, la Cluj-Napoca. Genpact a fost prima companie de management al proceselor de business intrată în România.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter