GfK: zeci de posturi disponibile, în marile orașe

Liderul pieței de cercetare și de consultanță de marketing din România are disponibile mai mult de 30 de locuri de muncă, pe site-urile de recrutare, în Iași, București, Brașov, Constanța, Ploiești și Timișoara.

Cele mai multe locuri de muncă scoase la concurs sunt în Iași. GfK angajează aici 15 persoane pe postul de specialist Market Research Support, pentru limba engleză. Candidații trebuie să vorbească și să scrie foarte bine în limba engleză, să fie buni comunicatori, să aibă cunoștințe IT și disponibilitate pentru un program flexibil. Vorbitorii de limba franceză au la dispoziție și trei posturi de Data Processing Assistant for Automobiles. Cunoașterea limbii engleze este, și în acest caz, o condiție pentru angajare. Tinerii care vor să facă un prim pas în carieră și sunt pasionați de automobile pot candida pentru unul dintre cele șase locuri de internship, în cadrul departamentului AutoCat. Acesta a fost înființat în 2014 și se bazează pe un proiect finanțat de una dintre cele mai mari companii auto din Germania, client GfK.

GfK deține la Iași unul dintre cele două centre globale de operațiuni ale grupului GfK în Europa. GfK Global Service Center deservește cele 100 de țări în care GfK este prezent la nivel global și desfășoară activități de procesare de date pentru companiile din grup. Centrul din Iași a fost deschis în 2004 și a funcționat drept call center pentru NOP World Italia. În 2005, prin achiziționarea NOP World de către GfK Group, centrul de la Iași a devenit parte a grupului, iar în 2012 a fost absorbit de GfK România. Din ianuarie 2014, a devenit centru global de operațiuni.

În București, GfK recrutează doi specialiști System Requirement, un Database Analyst, doi specialiști Junior ABS și un om în cadrul departamentului Client Service – Consumer Panel Services. De asemenea, compania are nevoie de operatori de interviu în București, Brașov, Constanța, Ploiești și Timișoara. Pentru ei sunt disponibile zece locuri. GfK caută persoane serioase și responsabile, care dețin cunoștințe minime de operare PC. Nu există o limită de vârstă. Viitorii angajați vor realiza interviuri cu diferite persoane, la domiciliul acestora. Chestionarele – minimum șapte pe săptămână – vor fi realizate pe laptop sau pe tabletă și vor viza consumul de produse sau servicii.

GfK a fost fondată în 1934 și este prima companie de cercetare de piață din Germania și una dintre cele mai mari din lume, în acest domeniu. Rețeaua sa este formată din peste 13.400 de angajați, care lucrează în peste 100 de țări. Compania GfK Romania are peste 250 de angajați și o rețea națională de 500 de operatori de interviu.

GfK RESEARCH LAB

La începutul acestui an, GfK a lansat, la Iași, primul program de dezvoltare adresat viitorilor specialiști în cercetare de piață. GfK Research Lab a cuprins o lună de seminarii și training-uri intensive de dezvoltare personală și pe instrumente specifice cercetării de piață, pornind de la conceperea soluțiilor de colectare a datelor, prelucrarea și analiza statistică a acestora și conceperea unor rapoarte relevante, care să răspundă nevoilor de business ale clienților GfK. Partenerii principali în program au fost Școala de Valori si Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași. Prima serie GfK Research Lab va avea 100 de participanți: 60 în modulul de Procesare de date, 20 în cel de Scripting și 20 în cel de Charting.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter