glassdoor.com: KeepCalling, cel mai bun angajator din IT&C, din România

KeepCalling, companie de telecomunicații cu sediul în Sibiu, se află pe primul loc în clasamentul celor mai buni angajatori în IT&C din România, potrivit unui top publicat pe site-ul yoda.ro.

Clasamentul a fost întocmit cu ajutorul informațiilor furnizate de glassdoor.com, o platformă pe care angajați din toată lumea dau note și lasă comentarii pentru companiile la care sunt sau au fost angajați. Media obținută de KeepCalling și, totodată, cea mai mare medie a unei companii de IT&C din România, este de 4.8, dintr-un punctaj maxim – 5. La egalitate cu KeepCalling se situează Accesa, iar pe locul trei se află Evozon (4.4), două firme cu sediul central la Cluj-Napoca. Din 52 de companii prezente în clasament, zece au înregistrat mai mult de patru puncte.

Toate persoanele care au lăsat un comentariu despre KeepCalling ar recomanda acest angajator, tot 100 la sută sunt de acord cu deciziile luate de CEO, iar 93 la sută au o viziune pozitivă asupra companiei. 86 la sută dintre actualii sau foștii angajați, care au participat la acest sondaj, văd în KeepCalling o firmă de cinci stele. Comentariile descriu compania ca fiind inovatoare, profesionistă și dând dovadă de o reală flexibilitate. De asemenea, angajații spun că beneficiază de un mediu de lucru dinamic, de beneficii motivante și de un pachet salarial atractiv.

KeepCalling este o companie americană, fondată și condusă de românul Florin Miron, care a pus bazele firmei în 2002, în SUA. Din 2003, sediul principal KeepCalling este în Sibiu. Celelalte două birouri se află în Bolivia și SUA. Doar în Sibiu, KeepCalling are momentan 87 de angajați, dar trece de 110 pe cele trei continente. Acest număr este în continuă creștere – în mod constant, KeepCalling face angajări pe mai multe domenii: IT, marketing, contabilitate etc. Succesul KeepCalling este dovedit an de an de prezența în topul Inc. 5000, care înregistrează progresul economic al companiilor din SUA. Între 2011 și 2014, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 219 la sută, de la 14,8 la 47,5 milioane de dolari.

KeepCalling oferă servicii de telefonie internațională, pentru imigranți din întreaga lume. Deși inițial serviciul a fost creat pentru ca românii din SUA să poată comunica mai ușor cu cei de acasă, acum serviciile companiei sunt folosite, la nivel global, de sute de mii de clienți, care sună în toate colțurile lumii. În ultimii ani, KeepCalling a arătat o preocupare tot mai mare pentru acțiunile de caritate, atât la nivel internațional, cât și la nivel local, în orașele unde se află birourile firmei. Printre proiectele cu care KeepCalling se mândrește se numără donații către Wikipedia, Crucea Roșie sau OvidiuRo, susținerea Semimaratonului Sibiu, participarea la Habitat for Humanity, parteneriatul cu Universitatea „Lucian Blaga” și sponsorizarea Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu.

DESPRE KEEPCALLING

Este o companie de telecomunicații, înregistrată în Atlanta (SUA), ce activează pe piața internațională de telefonie din 2002 și are sediul central în Sibiu. Succesul companiei a fost recunoscut pe plan internațional de Inc. 5000, încă din 2010. În 2015, KeepCalling a fost nominalizată în topul companiilor de telecomunicații cu cea mai rapidă ascensiune din SUA.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter