GMP Advertising are un nou Head of Strategy

Cu o experiență de peste zece ani în strategic planning, Dana Pascu este, din octombrie, noul Head of Strategy al GMP Advertising.

Dorința Danei Pascu, din noua poziție, este de a crește valoarea departamentului prin abordarea integrată a strategiei de brand. „Nu există strategie digital și strategie ATL. Există doar strategie, într-o lume în care înțelegi sau nu modificările comportamentale și culturale aduse de tehnologie. Câtă vreme vom aborda sectorial și secvențial strategia, aceasta nu va fi suficient valorizată nici de către cei care lucrează în branșă pentru a forma o disciplină puternică, nici de către clienți care nu o plătesc”, declară Dana Pascu.

Promovarea Danei Pascu continuă procesul intern de îmbunătățire constantă a standardelor după care GMP Advertising evaluează produsul agenției. „Cred că prin energia, experiența și inteligența creatoare a Danei, vom dobândi noi valențe la nivelul departamentului de strategie și la nivelul întregii agenții. Îmi doresc ca Dana să ghideze produsul creativ și să ne fie tuturor acea minte limpede, cu rol edificator”, spune Cristiana Belodan, director executiv GMP Advertising.

Dana Pascu, 31 de ani, și-a început cariera în publicitate în 2006, la Kinecto, ca digital copywriter. A făcut rapid pasul către strategic planning și o vreme a combinat copywriting-ul cu strategia. După ce a lucrat în mai multe agenții importante din România, s-a alăturat echipei GMP, în 2015, în calitate de Senior Strategic Planner, și și-a adus contribuția pe brandurile Ciucaș, Telekom B2B, Domo, Volkswagen, Arctic, Itsy Bitsy, Edenia, Cris-Tim, Patria Bank. În numai un an, a avansat la Creative & Strategic Planning Director, iar din octombrie 2017 este Head of Strategy la GMP. Pasionată de fotografie, Dana Pascu este implicată constant și în numeroase proiecte de voluntariat civic.

DESPRE GMP ADVERTISING

Este cea mai premiată agenție independentă din România, pentru eficiență și creativitate în festivaluri de comunicare. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee de Agenția Independentă a Anului în Europa Centrală și de Est și cea mai eficientă agenție independentă românească în Global Effie Index 2017. Portofoliul actual include branduri precum Timisoreana, Ciucaș, Itsy Bitsy, Rompetrol, Cris-Tim, Azur, City Grill, Grundig, Hochland, Patria Bank, Pizza Edenia, Pufies. Din februarie 2014, reprezintă în România rețeaua independentă germană Jung von Matt. GMP Advertising face parte din GMP Group, cel mai premiat grup independent de comunicare din România, alături de Webstyler, GMP PR, Point Public Affairs, GO Studio și Chapter 4. În 2016, grupul a scris istorie pentru clientul său, Itsy Bitsy, prin campania „Timp de calitate cu copiii”, considerată Campania Anului în România, cea în urma căreia 1 iunie a devenit Zi Liberă Națională.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter