GMP PR are un nou Head of Corporate

Ziarist și director de media, Cristian Dimitriu se alătură echipei GMP PR, în poziția de Head of Corporate. Va coordona echipa de comunicare și va dezvolta zona corporate a agenției.

Cristi Dimitriu își propune să inițieze servicii pentru clienți, să găsească noi zone de extindere și să lanseze idei de campanii de promovare a competențelor către exterior. „Nu o să folosesc clișeul că este o nouă provocare pentru mine, ci o să spun că intenționez să continui munca excelentă a echipei, dar și să aduc o altă abordare cu experiența pe care o am din media. Celor din media care m-au întrebat de ce <trec de celalaltă parte a baricadei>, la PR, le răspund că folosesc o dihotomie periculoasă și împreună avem mai multe lucruri care ne unesc decât ne despart. Unul dintre ele trebuie să fie tot timpul profesionalismul în ceea ce facem. În plus, chiar îmi propun să vin în viitorul apropiat cu un proiect în sprjinul media de calitate, pentru că știu foarte bine câtă nevoie are de așa ceva”, spune Cristi Dimitriu.

Cristi Dimitriu a intrat în presă în 1993, ca jurnalist de teren pe politic, la ziarul Ora, în 1994 a trecut la Agenția de presă Mediafax, unde a fost reporter, șef departament politic, redactor șef adjunct, redactor șef (2004-2007) și director general, până în 2011. După reunirea redacțiilor și brandurilor fostului trust Mediapro, a devenit director editorial al Mediafax Group, funcție pe care a deținut-o până în ianuarie 2016. La începutul anului trecut, împreună cu o echipă care a plecat din Mediafax, a lucrat la Agenția de presă News.ro, unde a avut funcția de director general până în septembrie 2017. A organizat și moderat zeci de conferințe de business, sub brandurile Mediafax Talks și News.ro, și crede în dialog, în interacțiunea ideilor și în comunicare.

„Departamentul Corporate este o expertiză cheie a agenției. Odată cu venirea lui Cristi Dimitriu, intră într-o nouă etapă. Intenționăm să ne concentrăm mai mult în zona de consultanță strategică și stakeholders’ engagement, unde experiența de peste 20 de ani a lui Cristi, în jurnalism și management de media, va face diferența”, declară Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR.

Onomatopy: branduri cu suflet

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter