Gothaer: Cosmin Angheluță a primit undă verde pentru un nou mandat de director general adjunct

Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) a avizat numirea lui Cosmin Angheluță pentru un nou mandat în funcția de director general adjunct al Gothaer Asigurări Reasigurări.

Cosmin Angheluţă conduce forța de vânzări a companiei din 2012. A deținut funcții cheie ca director de vânzări al sucursalei București, până în 2014, și director executiv vânzări, din 2015. În august 2016, a preluat şi atribuțiile de director general adjunct. Are o experienţă de 20 de ani în asigurări, iar înainte de a se alătura echipei Gothaer a lucrat la Astra, Unita VIG și Asirom.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

În august 2017, Consiliul ASF a aprobat numirea Ancăi Băbăneață pentru un nou mandat în funcția de director general al Gothaer Asigurări Reasigurări și a lui Ionuț Baciu în funcția de director general adjunct. Consiliul de Administrație al Gothaer Asigurări Reasigurări decisese reînnoirea contractelor de mandat pentru aceștia din urmă din 1 iulie 2017, cu o valabilitate de patru ani.

„Împreună suntem o echipă dinamică, suntem implicaţi în proiecte pe termen lung şi dedicaţi misiunii companiei pe care o conducem. Încă de la intrarea brandului Gothaer pe piața locală, am reuşit, prin strategia noastră, să aducem un suflu nou pe piaţă, produse inovatoare şi servicii de calitate. Cosmin se încadrează perfect în modelul de management Gothaer și ştim că vom reuşi să construim în continuare ceea ce ne-am propus și să aducem valoare prin tot ceea ce facem”, declară Anca Băbăneață.

Strategia grupului Gothaer de intrare pe piața asigurărilor din România s-a bazat pe preluarea unei companii de talie mică și redirecționarea unui cost de achiziție ridicat al unui asigurător de talie medie în investiții într-o platformă modernă, sustenabilă, aliniată atât cerințelor grupului german din care apaţine, cât și standardelor europene de calitate. Asiguratorul se află în continuare în etapa de expansiune, de consolidare a prezenței locale și a operațiunilor desfășurate, și urmărește atingerea pragului de break-even și intrarea pe profit în anii următori.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close