Groupama: Angajatorul anului în Asigurări

Compania Groupama Asigurări a primit două distincții în cadrul Galei Premiilor Pieței Asigurărilor, organizată de publicațiile XPRIMM, la finalul lunii martie: Premiul Special Angajatorul Anului și Premiul pentru Calitatea Serviciilor.

Primul premiu vine ca o confirmare, în condițiile în care Groupama Asigurări este cel mai mare angajator de pe piața de profil. „Acest fapt reprezintă o voință clară, un angajament social puternic, un avantaj competitiv și o dovadă în plus a angajamentului pe termen lung, pe care Grupul Groupama și l-a asumat în România”, declară reprezentanții companiei.

Cel de-al doilea premiu este câștigat pentru a cincea oară (2012, 2014, 2015, 2016 și 2017). Groupama este asiguratorul cu cel mai mic număr de reclamații la ASF, din top 5 companii compozite, rata netă de recomandare a ajuns la 66, iar ponderea clienților mulțumiți a crescut la 92 la sută, conform unui studiu IRSOP, realizat în septembrie 2016. „Suntem recunoscuți pentru calitatea serviciilor pe care le oferim clienților, cei mai importanți parteneri ai noștri, o încununare a eforturilor noastre constante, suținute, pentru a deveni compania de asigurări preferată de români”, afirmă reprezentanții Groupama Asigurări.

La fel ca în anii precedenți, în cadrul Galei au fost acordate Premii Pentru Performanță Regională în Asigurări sucursalelor nominalizate de asiguratori. Groupama Asigurări a nominalizat trei directori de agenție, care au reprezentat compania și au primit diplome de performanță: Maria Pletea (director Agenția Râmnicu Vâlcea), Mihai Hirt (director Agenția Cluj Cipariu) și Bogdan Mihai (director Agenția Buzău Bistriței).

Groupama Asigurări a încheiat anul 2016 cu o creștere profitabilă de 16 la sută, cinci puncte peste nivelul pieței, și a generat profit, în mod sustenabil, pentru al treilea an consecutiv. Anul trecut, compania a subscris prime în valoare de 932,3 milioane lei și a înregistrat un profit IFRS de aproximativ 30 de milioane. „<Preferat și profitabil> au fost obiectivele strategice în baza cărora ne‐am condus business‐ul în ultimii patru ani, iar rezultatele ne confirmă din nou că mergem în direcția bună. Avem un brand puternic, valori solide – solidaritate, proximitate, responsabilitate  și performanță -, o echipă  implicată  și o strategie de dezvoltare ce funcționează  și pe care o vom continua. În 2017, vom profita de dinamica actuală pentru a ne consolida poziția între liderii pieței  și vom continua să fim alături de clienții noștri, pentru a asigura continuitatea planurilor lor personale  și profesionale, atunci când apar evenimente neprevăzute”,  spune François Coste (foto), CEO Groupama Asigurări.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter