Grupul De’Longhi și-a început activitatea comercială în România

Proprietarul mărcilor Kenwood, Braun și De’Longhi a deschis recent un birou comercial în România, ce asigură relațiile directe cu marile rețele de retail locale.

Grupul este proprietarul mai multor fabrici, printre care una de electrocasnice mici la Jucu, în județul Cluj, dezvoltată pe platforma industrială preluată în urmă cu cinci ani de la grupul Nokia. Produsele companiei sunt prezente pe rafturile magazinelor din România de peste 25 de ani, dar până acum activitatea de distribuție s-a realizat prin intermediul unor companii partenere.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

De’Longhi este o marcă italienească înființată în urmă cu peste 100 de ani și devenită numărul 1 în lume în espressoare pentru uz casnic. Sub această marcă, Grupul produce și alte categorii de electrocasnice mici: climatizare, sisteme de încălzire, aparate pentru prepararea mâncării, dezumidificatoare, iar combinația unică de calitate, inovație și design a transformat-o într-unul dintre liderii mondiali din domeniu.

Kenwood este o companie britanică, fondată în 1947 de Kenneth Wood și devenită rapid numărul 1 în Europa în categoria roboților de bucătărie, pe care chiar Wood i-a inventat, în 1950. Compania este prezentă în peste 40 de țări și a fost cumpărată de Grupul De’Longhi în 2001. Braun, o companie germană cu peste 90 de ani de tradiție, este cunoscută pentru o gamă diversă de produse. De’Longhi a achiziționat drepturile pentru categoria de îngrijire a locuinței, printre care și electrocasnicele mici de bucătărie sau fiarele de călcat, în 2013.

Compania are în plan demararea unor campanii de comunicare pentru toate cele trei branduri. „Dacă De’Longhi este un lider modial pe segmentul espressoarelor pentru uz casnic și un brand cunoscut și îndrăgit printre împătimiții de cafea, Kenwood, deși la rândul său lider european pe segmentul roboților de bucătărie, este mai puțin cunoscut în România. Braun se bucură de o notorietate bună și de un capital de încredere din partea consumatorilor români, dar merită să fie mai bine cunoscut pe segmentul electrocasnicelor mici de bucătărie. Vom comunica intens în perioada următoare, pe toate aceste segmente, și vom avea numeroase activări și demonstrații de produs, astfel încât consumatorii să le cunoască mai bine și să le aprecieze la adevarata lor valoare”, spune Roxana Dumitru (foto), director de marketing, De’Longhi România.

În România, De’Longhi are în prezent peste 2.600 de angajați și a obținut anul trecut o cifră de afaceri de 157 de milioane de euro.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close