Grupul DONA aduce în echipa sa un nou director de marketing, cu peste 20 de ani de experiență

Carmen Dincă va conduce operațiunile de marketing ale Grupului DONA.

Cu o experienţă profesională de peste 20 de ani, care îmbină activitatea în companii de prestigiu din domeniul FMCG, experiența antreprenorială și know-how-ul în domeniul sănătății dobândit, într-o companie locală ce produce suplimente alimentare, Carmen Dincă (foto) va fi responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia DONA.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

„Sunt onorat să completez echipa managerială cu un specialist cu experiența doamnei Dincă și am încredere că va avea o contribuție importantă la îndeplinirea misiunii noastre de a îmbunătăţi starea de sănătate a românilor. Dorim să atragem oameni care să mențină ștacheta profesională la cel mai înalt nivel și care să aducă un plus de valoare imaginii DONA”, declară dr. Eugen Banciu, președintele Grupului DONA.

Carmen Dincă lucrează în marketing din 1992, la Colgate Palmolive, și a ocupat mai multe poziţii-cheie, atât în cadrul filialei din România, cât şi din Ungaria. Ulterior, a ocupat roluri de marketing în companii precum Wella România şi Coca-Cola România, iar din 1997 a intrat în echipa Wrigley – inițial România, ulterior Balkan East, până în 2009. În 2010, şi-a fondat propria agenţie de marketing. „Când beneficiarii principali ai comunicării sunt pacienții, cu nevoile și așteptările specifice, responsabilitatea este uriașă. Cu siguranţă, experienţa și colegii mei din echipa Grupului DONA mă vor ajuta să am în permanență în vedere perspectiva pacientului și să construim împreună o comunicare relevantă. În paralel, doresc să definesc o poziționare consistentă, strategică, pe termen mediu și lung a brandului Farmacia DONA”, punctează noul Director de Marketing DONA.

DESPRE FARMACIA DONA

Este unul dintre cele mai apreciate nume în comerțul farmaceutic din România. Grupul DONA, cu o cifră de afaceri de peste 230 milioane euro, reunește 318 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2.500 de profesioniști în domeniul sănătății. Peste două milioane de oameni trec lunar pragul Farmaciilor DONA, răspândite în toate județele.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter